نوبخت از بدبختی های خوزستان هم رونمایی کند!

عبدالرحمن نیک سرشت : سیستم کارگزاری کشور نباید به فریب و لاپوشانی ناکارآمدی خود اقدام نماید زیرا این بدترین نوع حاکمیت دیوانسالاری است.ظاهرا در هفته دولت از کابینه ی دکتر روحانی در سفر استانی قرعه ی فال به نام آقای دکتر نوبخت کشیده شد و با یک طمطراق رسانه ای از ایشان استقبال کردند که […]

عبدالرحمن نیک سرشت : سیستم کارگزاری کشور نباید به فریب و لاپوشانی ناکارآمدی خود اقدام نماید زیرا این بدترین نوع حاکمیت دیوانسالاری است.ظاهرا در هفته دولت از کابینه ی دکتر روحانی در سفر استانی قرعه ی فال به نام آقای دکتر نوبخت کشیده شد و با یک طمطراق رسانه ای از ایشان استقبال کردند که گویی مدیریت اجرایی استان شق القمر کرده و بعضی از نمایندگان خوزستان نوبرشان را آوردند.جناب روحانی گفته است مبارزه با فساد باید از دولت شروع شود و خورشید شفافیت باید از بام کابینه ی دولت طلوع کند و چنان مردم فلک زده را مخاطب قرار می داد که انگار آنها در دولت دخل و تصرفی دارند. یکی نیست به جناب آقای دکتر نوبخت بگوید؛ برادر عزیز واقعا شما با این گونه سفرهای نمایشی در هفته ی دولت بدنبال چه هستید.!؟

زیرا، همگان نیک می دانند که اغلب شرکت های تولیدی و صنعتی خوزستان و انبوهی از کسب و کار و مشاغل عمومی و شخصی کساد گردیدند و در بدترین حالت ممکن اقتصادی خود بسر می برند و بیشتر آنها در فقدان نقدینگی تعطیل شده اند.براستی این نمایشگاه ها پر زرق و برق پوشالی برای چیست.!؟ و متولیان امر هدف نهایی شان از این سمبل کارها چیست!؟.جناب نوبخت شما چه سر و سری با بعضی از نمایندگان استان خوزستان دارید.!؟آیا شما میدان مانور تبلیغاتی فعالیت های ناکرده ی آنها را در هفته ی دولت تدارک می بینید.!؟ و چرا باید دولت و کابینه را هزینه سروری و بزرگی دیگران شود.!؟ و چرا مخارج این هزینه های فرمایشی را از جیب ملت میدهید.!؟

ناگفته نماند که امام جمعه های استان هم صدایشان در آمده است و در واکنش با این نوع هزینه ها و مخارج بیهوده، دیگر ساکت نمی نشینند و این اعمال مسرفانه را اتلاف بیت المال می دانند و کم کم آنها در مراسم دولتی شرکت نمی جویند و پای خود را از این بساط کنار کشیده اند.جناب نوبخت، لطفا قدری جوانمردی کنید و برای یک بار هم که شده از بدبختی های استان خوزستان هم رونمایی بفرمایید. تا شاید دل سنگ تان قدری نرم شود و رحم کریمانه ی دولت شامل حال ما شود.