خاکسپاری رمان نویس معاصر اهوازی در در بهشت زهرا

مراسم خاکسپاری محمد حسین مهرنوش رمان نویس معاصر که بر اثر ابتلا به کرونا در ترکیه درگذشت در بهشت زهرا با حضور خانواده و دوستداران وی در قطعه نام آوران در حال برگزاری است .  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نویسنده رمان مشهور «آقا نیلو» که چندی پیش به کشور ترکیه سفر کرده بود ، […]

مراسم خاکسپاری محمد حسین مهرنوش رمان نویس معاصر که بر اثر ابتلا به کرونا در ترکیه درگذشت در بهشت زهرا با حضور خانواده و دوستداران وی در قطعه نام آوران در حال برگزاری است .

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نویسنده رمان مشهور «آقا نیلو» که چندی پیش به کشور ترکیه سفر کرده بود ، پس از مبتلا شدن به کرونا و ایست قلبی در یکی از بیمارستانهای ترکیه در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

اثر برگزیده محمد حسین مهرنوش «آقا نیلو» نام دارد که رمانی درباره شرایط تاریخی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی دوران معاصر است. این رمان ، برگزیدۀ کتاب سال خانه کتاب و سرای اهل قلم است که انتشارات علمی در تیراژ بالا به چاپ رسانده است .

از آثار دیگر این نویسندۀ نامی در زمینۀ ادبیات داستانی و نمایشیمی توان کتاب هایی با عنوان «مینا ، مرد مسافر ، فراموشی ، بازی در کافی شاپ ، پوست انداختن ، فکر کردن به خورشید ، چه کسی در می زند و همچنین فیلمنامه سریالی انیمیشن بچه آدم و گزیده اشعار در واپسین لحظه ، فریاد بی صدا» را نام برد.

محمد حسین مهرنوش فروردین ۱۳۲۶ در اهواز متولد شد و در ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در ترکیه چشم از جهان فرو بست . وی برادر همسر شهید حاج علی معرفی زاده اولین نماینده شهرستان شادگان می باشد