شلوارک ؛الحلم (DREAM)

سید نشعان آلبوشوکه : شبکه ام بی سی مسابقه ای تحت عنوان حلم (رؤیا) دارد که مجری محبوب مصطفی الاغا آن را اجرا میکند، شرکت در این مسابقه بسیار ساده است کافیست پیامکی به شماره های اعلام شده از شبکه مذکور با متن حلم یا dream ارسال کنید و در مسابقه شرکت داده میشوید، جایزه […]

سید نشعان آلبوشوکه : شبکه ام بی سی مسابقه ای تحت عنوان حلم (رؤیا) دارد که مجری محبوب مصطفی الاغا آن را اجرا میکند، شرکت در این مسابقه بسیار ساده است کافیست پیامکی به شماره های اعلام شده از شبکه مذکور با متن حلم یا dream ارسال کنید و در مسابقه شرکت داده میشوید، جایزه امسال مسابقه حلم، نیم میلیون دلار امریکایی است، وقتی مجری (مصطفی الاغا) هنگام تیزر تبلیغاتی این مسابقه گفت آرزوهایت را با حلم برآورده کن با خودم گفتم خداییش بانیم میلیون دلار چه رویاهایی را میتوان به واقعیت تبدیل کرد و چه آرزوهایی را برآورده کرد، روز عید فطر مراسم قرعه کشی بود و اینبار پیرمردی از مملکت سعودی برنده جایزه حلم شد، برنده خوش شانس نیم میلیون دلار آمریکا.

ذهنی ضرب و تقسیم کردم تا ببینم به پول وطنی معادل نیم میلیون دلار چقدر میشود، ابتدا باخودم چانه زدم که با دلار دولتی حساب کنم یا با دلار آزاد، از آنجا که خواستم حسابم رُند باشد، هزار تومان به نرخ دلار دولتی اضافه کردم، شد پنج میلیارد تومان!، برای من وامثال من که هنوز در پیچ وخم ریال گیر کرده ایم این یعنی پنجاه میلیارد ریال ، در کشورم با این مبلغ، رویاها و آرزوهای چند نفر آدم را میتوان برآورده کرد؟ میشود معضل آب شرب غیزانه و رویای ۸۵ روستای آنرا محقق کرد؟ کوت عبدالله و معضل فاضلاب آن را چگونه می توان توجیه کرد؟! فکرش هم آدم را آزار می دهد، اصلا آب شرب، فاضلاب، مدارس و مناطق کم برخوردار اینها رویاست؟! راستی با یک ونیم میلیارد دلاری که آقای اسد بیگی اختلاس کرد، آرزوی چند هزار نفر را میتوان برآورده کرد، یک ونیم میلیارد دلار را با کدام نرخ باید محاسبه کرد؟ دلار دولتی یا دلاری که آقای اسد بیگی در بازار آزاد فروخت؟

مصطفی الاغا وشبکه ام بی سی با نیم میلیون دلار رویای (حلم) یک نفر را برآورده کردند و اسد بیگی با یک ونیم میلیارد دلار رویای(حلم) میلیونها خوزستانی را به باد داد!