هفت مدال رنگین دختران خوزستانی در رقابت‌ های انتخابی تیم‌ ملی او-اسپرت

دختران خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی او-اسپرت به هفت مدال دست پیدا کردند.مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی او اسپورت از دوم تا چهارم شهریور ماه در بخش پسران و دختران در ارومیه برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی او-اسپرت استان خوزستان؛ بیش از ۱۵ استان از جمله خوزستان در این رقابت‌ها شرکت […]

دختران خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی او-اسپرت به هفت مدال دست پیدا کردند.مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی او اسپورت از دوم تا چهارم شهریور ماه در بخش پسران و دختران در ارومیه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی او-اسپرت استان خوزستان؛ بیش از ۱۵ استان از جمله خوزستان در این رقابت‌ها شرکت داشتند که در نهایت نیز رزمی کاران خوزستانی به چهار مدال طلا، یک نقره و دو نشان برنز رسیدند.زهرا لیموچی و آیدا مرادی در رده سنی بزرگسالان، تارا البرزی در رده سنی جوانان و آیدا زمانپور در رده سنی نوجوانان بر سکوی اول ایستادند.

همچنین نرگس شریفی در رده سنی جوانان به مقام دومی رسید و مهناز الماسی و سمیرا موسوی هر دو در رده سنی جوانان به عنوان سومی دست پیدا کردند.تیم خوزستان  به سرپرستی دنیا قابضی موفق به کسب این عناوین شد. وی سرداور مسابقات انتخابی تیم‌ملی او-اسپرت نیز بود.

دنیا قابضی به ایلنا گفت: مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی او-اسپرت در بخش مبارزه ای به میزبانی ارومیه برگزار شد. وی افزود: بیش از ۱۵ استان در این مسابقات شرکت داشتند که خوزستان هم با ۷ فایتر وارد میدان مبارزه شد.
سرپرست او-اسپرت خوزستان درباره دستاوردهای تیم خوزستان اظهار کرد: دستاورد این رویداد برای بانوان خوزستانی ۴مدال طلا، ۱مدال نقره و  ۲مدال برنز بود. دختران او-اسپرت خوزستان در این کارزار مقام‌های اول ودوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

قابضی ادامه داد: در بخش آقایان هم تنها یک فایتر نونهال در بخش مبارزه‌ای بنام ابوالفضل مرادی خواه به نمایندگی از خوزستان شرکت کرد و با ۵بازی قهرمان شد و مدال طلا دریافت کرد و طلیعه دار افتخار رزمی او-اسپرت خوزستان شد.سرداور این مسابقات همچنین گفت: ورزشکاران خوزستانی با جیب خالی وارد میدان رقابت شدند اما با دست پر به سرزمین افتخارات خوزستان پای نهادند.

وی خاطرنشان کرد: اینک بنده بعنوان نماینده این سبک در خوزستان و در مقام یک ورزشکار مسوول از مسئولین حوزه تخصصی ورزشی و همچنین شرکت‌های خصوصی سرمایه‌ای خوزستان انتظار دارم که از محل مسئولیت‌های اجتماعی بودجه‌ای برای حمایت مالی ورزشکارانی که نام آور ورزش خوزستان در جامعه ورزشی ایران زمین هستند را در نظر گیرند و با حمایت‌های مادی و معنوی از نخبگان ورزشی  که به توسعه پایدار ورزش کمک می‌کنند و خالق نشاط و سلامت جامعه هستند، این خط و مسیر را هموار و تقویت کنند.  

تیم‌ملی او-اسپرت خود را برای مسابقات قهرمانی جهانی در شهر مسکو روسیه آماده می‌کند.