کیفرخواست عاملین قتل غزل حیدری با تقاضای اشد مجازات صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد. صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد.

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، عوامل این قتل دستگیر و موضوع در دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان، کیفرخواست و با توجه به شکایت اولیا دم در خصوص متهمان از حیث جنبه خصوصی و مطالبه قصاص و اقداماتی مجرمانه دیگر متهمین در اخلال نظم عمومی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم، صادر و تقاضای اشد مجازات گردید و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.وی افزود تأمین امنیت و آرامش روانی جامعه و برخورد قاطع با مجرمین از اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان است.