پدر بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک: مدال دخترم از دل محرومیت‌ها است

پدر بانوی طلایی خوزستان در پاارلمپیک توکیو می‌گوید مدال طلای دخترش از دل محرومیت‌ها به دست آمده است.کاظم متقیان‌معاوی اظهارکرد: دخترم از منطقه محرومه ملاشیه رشد کرده است. منطقه‌ای که امکانات نداشت اما او از دل محرومیت‌ها توانست به مدال طلای پارالمپیک برسد.وی بیان کرد: هاشمیه خودش برای رسیدن به این مدال خیلی تلاش کرد […]

پدر بانوی طلایی خوزستان در پاارلمپیک توکیو می‌گوید مدال طلای دخترش از دل محرومیت‌ها به دست آمده است.کاظم متقیان‌معاوی اظهارکرد: دخترم از منطقه محرومه ملاشیه رشد کرده است. منطقه‌ای که امکانات نداشت اما او از دل محرومیت‌ها توانست به مدال طلای پارالمپیک برسد.وی بیان کرد: هاشمیه خودش برای رسیدن به این مدال خیلی تلاش کرد و تمام اعضای خانواده نیز کنار او بودند تا این مدال خوب را کسب کند.

پدر بانوی طلایی خوزستان در پاارلمپیک توکیو درباره حس و حال‌شان در روز مسابقه دخترش، عنوان کرد: زمانی که دخترم مسابقه داشت، همه به خانه ما آمده بودند و وقتی به مدال طلا رسید، همه به جشن و پایکوبی پرداختند و خدا را شکر با این مدال سر همه ما بالا است.وی بیان کرد: هاشمیه خیلی صبور و باایمان است و او می‌تواند به هدف‌های دیگری هم برسد. در روزهایی که حتی نمی‌توانست برای ورزش به زمین چمن برود، در خانه تمرین می‌کرد.