۴۵ داوطلب انتخابات شورای شهر شهرستان کارون تایید صلاحیت شدند

فرماندار شهرستان کارون گفت: صلاحیت ۴۵ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر این شهرستان تایید و صلاحیت ۳۹ نفر دیگر رد شد.معصومه خنفری چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در مجموع ۸۷ داوطلب در این دوره از انتخابات شورای شهر شهرستان کارون شرکت کردند ولی سه نفر انصراف دادند. به […]

فرماندار شهرستان کارون گفت: صلاحیت ۴۵ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر این شهرستان تایید و صلاحیت ۳۹ نفر دیگر رد شد.معصومه خنفری چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در مجموع ۸۷ داوطلب در این دوره از انتخابات شورای شهر شهرستان کارون شرکت کردند ولی سه نفر انصراف دادند.

به گفته رزمی دبیر ستاد انتخابات خوزستان، چهار هزار و ۴۶۵ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر در خوزستان شدند که ۶۴۳ نفر از آنها زن هستند. سه هزار و ۹۵۷ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر معادل ۹۰ درصد از داوطلبان، در هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهای محل برگزاری انتخابات اضافه شده است.