کادر درمانی کشور در مقابله جهانی با کرونا رتبه قابل قبولی دارد

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: کادر درمان کشور در صف مقدم مقابله با ویروس کرونا ایستاده و رتبه‌های قابل قبولی در سطح جهان به دست آورده‌ایم. معصومه ابتکار درباره برنامه دولت برای شهدای زن مدافع سلامت اظهار کرد: دولت و وزارت بهداشت برای خانواده های شهدای مدافع سلامت و برای تجلیل […]

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: کادر درمان کشور در صف مقدم مقابله با ویروس کرونا ایستاده و رتبه‌های قابل قبولی در سطح جهان به دست آورده‌ایم. معصومه ابتکار درباره برنامه دولت برای شهدای زن مدافع سلامت اظهار کرد: دولت و وزارت بهداشت برای خانواده های شهدای مدافع سلامت و برای تجلیل از مقام شهدای خدمت برنامه دارد و تا امروز هم برای تکریم و بزرگداشت این عزیزان و توجه به جایگاه زنان در عرصه رسانه و تبلیغات فعالیت های قابل قبولی انجام شده است.

وی افزود: توجه به جایگاه و حقوق خانواده ها به عنوان خانواده معظم شهدای خدمت و شهدای مدافع سلامت بسیار اهمیت دارد اما مهمترین شکل تکریم و توجه به این مسأله رعایت اصول بهداشتی و توجه به دستورالعمل های ستادملی کرونا است تا جان کادر درمانی در خطر نباشد.معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه ایثار کادر درمان تداعی کننده ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: ایثار کادر درمان نشان می دهد که روح فداکاری، ایثار و گذشت در مردم ما وجود دارد. این ایثار در بین افراد متخصص بیشتر تبلور دارد و در جامعه اثرگذار و الهام بخش است.ابتکار خاطر نشان کرد: کادر درمان در صف مقدم مقابله با این بیماری ایستاده و رتبه های قابل قبولی در سطح جهان به دست آورده ایم.