ایده یک خوزستانی در نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت برگزیده شد

احمد عامری از فعالین رسانه و روابط عمومی استان خوزستان و صاحب امتیاز و مدیر مسئول رسانه های تخصصی روابط عمومی نوین ایران و ارتباطات سلامت یکی از برگزیدگان این رویداد تخصصی است

نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه ی بیمه سلامت با معرفی برگزیدگان خود در سازمان بیمه سلامت ایران به پایان رسید و از ایده پردازان برگزیده در محورهای آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین و مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت تقدیر به عمل آمد.

حدود ٣۵ هزار نفر از سایت نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه ی بیمه سلامت بازدید و ٧٣٧ نفر ثبت نام کرده و ۴٩۶ نفر ایده هاى خود را در سامانه ثبت کردند. و این رویداد در سه مرحله داوری شد و در نهایت فقط ۴ برگزیده برتر داشت.

در این رویداد یکی از ۴ برگزیده برتر آن آقای احمد عامری نویسنده و روزنامه نگار خوزستانی است که با ارائه ی ایده کتابخانه الکترونیکی سلامت کاربر محور برگزیده رتبه برتر رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت شد.

 

احمد عامری از فعالین رسانه و روابط عمومی استان خوزستان و صاحب امتیاز و مدیر مسئول رسانه های تخصصی روابط عمومی نوین ایران و ارتباطات سلامت است و سوابقی همچون؛ مشاور امور فناوری ارتباطی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، دبیر مجمع هیات مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان، نماینده انجمن پرستاری ایران در استان خوزستان ، مدرس وبلاگ نویسی، مخاطب شناسی، فضای مجازی و رسانه های آموزشی و دبیر انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر اهواز را داراست.

وی برگزیده بیش از ۸ جشنواره کشوری همچون اولین جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی کشور، جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری، جشنواره وبلاگ نویسی سلامت، دومین جشنواره ملی رسانه های سلامت ، سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران، اولین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه ، و چند جشنواره دیگر است که عمده فعالیت های وی بصورت تخصصی در زمینه ارتباطات سلامت ، فضای مجازی، ارتباطات ، روابط عمومی و مخاطب شناسی است.

گفتنی است نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در آیین اختتامیه نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه ی بیمه سلامت با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و مشاور وزیر بهداشت از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.

پایگاه خبری عصر ما نیز به نوبه ی خود این موفقیت را به این برادر بزرگوار و خوش فکر تبریک و تهنیت می گوید