ریاست آموزش و پرورش شوشتر به شهرانی رسید

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی روئسای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر تودیع و معارفه شدند.در مراسمی که ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد، احمد شهرانی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شوشتر معرفی شد. رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در این مراسم اظهار کرد: با هر فرد […]

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی روئسای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر تودیع و معارفه شدند.در مراسمی که ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد، احمد شهرانی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شوشتر معرفی شد.

DSC02759

رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در این مراسم اظهار کرد: با هر فرد با هر تفکر سیاسی در اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر همکاری خواهم کرد.احمد شهرانی گفت: تنها به دنبال فعالیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم هستم و می‌کوشیم تا با همه همکاران در اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر کار کنم.وی تاکید کرد: آنچه در این بین بسیار اهمیت دارد، فعالیت در مسیر ولایت فقیه است که این تنها خط‌ کشی است که در مسائل سیاسی و اجتماعی قبول داریم.

همچنین در این مراسم از زحمات رجبعلی چهارلنگی در مدت مسئولیتش تقدیر شد.به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، اجمد شهرانی پیش‌ تر رئیس حراست اداره آموزش و پرورش شوشتر و در دوره عمادی ریاست اداره آموزش و پرورش سردشت دزفول را بر عهده داشته است.