معاون استاندار خوزستان شایعه حمله وهابیون به مسجد و حسینیه ماهشهر را تکذیب کرد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان خبر حمله طرفداران فرقه ضاله وهابیت به مسجد و حسینیه در ماهشهر واقع در جنوب شرقی استان را تکذیب کرد.ˈ قدرت ا.. دهقان ˈ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک حسینیه در ماهشهر بدلیل مشکل برق شهری دچار آتش سوزی جزیی شد که با […]

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان خبر حمله طرفداران فرقه ضاله وهابیت به مسجد و حسینیه در ماهشهر واقع در جنوب شرقی استان را تکذیب کرد.ˈ قدرت ا.. دهقان ˈ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک حسینیه در ماهشهر بدلیل مشکل برق شهری دچار آتش سوزی جزیی شد که با تلاش ماموران امداد و عملیات برق و آتش نسانی این آتش سوزی برطرف شد.

81196299-5752561

وی گفت: براساس گزارشات واصله بخشی از موکت یکی از مساجد این شهر (مسجد صاحب الزمان) نیز در پی بروز اختلاف بین هیات امنای مسجد که در جریان انتخابات این هیات بوجود آمد دچار آتش سوزی شد که مراتب در حال بررسی است.معاون امنیتی استاندار خوزستان افزود: خوشبختانه آتش سوزی در این مسجد مهار و بخش آسیب دیده نیز بازسازی شد.خبر حمله گروه طرفداران فرقه ضاله وهابیت به یک مسجد و یک حسینیه در ماهشهر در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شد که این موضوع با واکنش معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان روبرو و تکذیب شد.