احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در دزفول

فرماندار دزفول از انفجار مخزن گاز ال پی جی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده است. حبیب آصفی اظهار کرد: این انفجار در مخزن گاز ال پی جی حدود ساعت ۱۷ امروز (۳دی ماه) در سه راهی حمزه در نزدیکی شرکت خمیرمایه دزفول رخ […]

فرماندار دزفول از انفجار مخزن گاز ال پی جی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده است. حبیب آصفی اظهار کرد: این انفجار در مخزن گاز ال پی جی حدود ساعت ۱۷ امروز (۳دی ماه) در سه راهی حمزه در نزدیکی شرکت خمیرمایه دزفول رخ داده است.

وی افزود: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده و به مراکز درمانی انتقال یافته و یک مصدوم دیگر در زیر آوار مانده است. در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی در حال تلاش برای نجات مصدوم دیگر حادثه هستند.سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول از احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار مخزن گاز ال پی جی در دزفول خبر داد.

سیدمحمد محمودی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه انفجار و آتش‌سوزی مخزن گاز ال پی جی که حدود ساعت ۱۷ در سه راهی حمزه نزدیک شرکت خمیرمایه دزفول، تاکنون ۵ نفر از کارکنان این شرکت مصدوم شده‌اند.وی افزود: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گنجویان دزفول انتقال یافتند.سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول با بیان اینکه در این حادثه همچنان حریق مهار نشده است، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل شدت و گستردگی حریق فعلا نتوانسته‌اند به کانون اصلی حریق دست یابند و امکان دارد تعداد مصدومان افزایش یابد.