15 کشته و زخمی در تصادف یکدستگاه وانت نیسان در جاده شوش – اهواز

رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 شوش گفت:مصدومان این حادثه که اکثرا کارگران زن و جوان می باشند توسط چهار دستگاه آمبولانس و نیز خودروهای عبوری به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند. برخورد یکدستگاه وانت بار حامل کارگران بخش کشاورزی با مینی بوس در جاده شوش – اهواز یک کشته و چهارده مصدوم بر […]

رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 شوش گفت:مصدومان این حادثه که اکثرا کارگران زن و جوان می باشند توسط چهار دستگاه آمبولانس و نیز خودروهای عبوری به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند. برخورد یکدستگاه وانت بار حامل کارگران بخش کشاورزی با مینی بوس در جاده شوش – اهواز یک کشته و چهارده مصدوم بر جای گذاشت.

13-9-13-1421569

این سانحه ساعت 12 و 45 دقیقه ظهر شنبه در کیلومتر هفت جاده شوش ، اهواز در حالیکه تعدادی از کارگران بخش کشاورزی سوار بر وانت بار در حال انتقال از مزرعه بودند رخ داد.رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 شوش گفت:مصدومان این حادثه که اکثرا کارگران زن و جوان می باشند توسط چهار دستگاه آمبولانس و نیز خودروهای عبوری به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.ˈ رضا معمار زاده ˈ افزود: حال چهار تن از مصدومان وخیم می باشد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اسامی مصدومان این تصادف را حسین ، شاه صنم ، محمد جعفر ، حسن و یعقوب همگی با فامیل قالبی حاجیوند و نیز مهین، فاطمه، لاله جان ، محمدرضا و محمد همگی با فامیل رضایی اعلام کرد.همچنین میرزاده خادمی و علیرضا داد محال دیگر سرنشینان خودرو وانت بار نیز جزء مصدومان می باشند.تنها کشته شده این حادثه رانندگی ˈعروس قالبی حاجیوندˈ 40 ساله می اعلام شد.

به گفته شاهدان عینی در این حادثه تصادف خودرو وانت بار از عقب با مینی بوس برخورد کرد.حمل کارگران بخش کشاورزی توسط وانت بار در جاده های ارتباطی شمال استان خوزستان تاکنون منجر به بروز چندین حادثه خونبار شده است.