آمار نهایی حادثه انفجار گاز در جمعه شب در کوی رمضان اهواز، چهار کشته و پنج مصدوم اعلام شد.

آمار نهایی حادثه انفجار گاز در جمعه شب در کوی رمضان اهواز، چهار کشته و پنج مصدوم اعلام شد.رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: ماموران اورژانس به محض ورود به صحنه ۲ فوتی را از زیر آوار بیرون کشیدند.شهیار میرخشتی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیش از […]

آمار نهایی حادثه انفجار گاز در جمعه شب در کوی رمضان اهواز، چهار کشته و پنج مصدوم اعلام شد.رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: ماموران اورژانس به محض ورود به صحنه ۲ فوتی را از زیر آوار بیرون کشیدند.شهیار میرخشتی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیش از ورود ماموران امداد جسد ۲ فوتی دیگر نیز توسط اهالی محل از زیر آوار خارج، و به بیمارستان منتقل شده بود.

وی افزود: در این حادثه پنج نفر نیز مصدوم شدند که ۲ نفر از آنها از زیر آوار بیرون کشیده شده بود. همچنین یکی از ماموران آتش نشان به دلیل استنشاق گاز دچار مصدومیت، یک مامور شرکت گاز از ناحیه پا و یکی از ساکنان محلی به دلیل مشاهده صحنه دلخراش حادثه، دچار مشکل قلبی شد.

گزارش ایرنا حاکیست: اقدامات امداد و نجات خاتمه یافته و عملیات ایمنی محل توسط ماموران شرکت گاز و آتش نشانی در حال انجام است.حادثه انفجار گاز شهری در کوی رمضان اهواز در ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه جمعه شب موجب تخریب سه واحد مسکونی شد. دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است.هفته گذشته نیز سقوط صخره بر روز منازل مسکونی در کوی منبع اهواز که در نزدیکی کوی رمضان واقع است منجر به کشته شدن ۲ کودک و پنج مصدوم برجای گذاشت.