رتبه اول میزان خرید گندم در شهرستان اهواز

رئیس تعاون روستایی اهواز از خرید تضمینی 170000 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان های اهواز ،باوی، حمیدیه و کارون توسط مراکز خرید گندم وابسته به شرکت های تعاونی روستایی و سیلوهای شرکت غله و بازرگانی خبر داد.رئیس تعاون روستایی اهواز از خرید تضمینی 170000 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان […]

رئیس تعاون روستایی اهواز از خرید تضمینی 170000 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان های اهواز ،باوی، حمیدیه و کارون توسط مراکز خرید گندم وابسته به شرکت های تعاونی روستایی و سیلوهای شرکت غله و بازرگانی خبر داد.رئیس تعاون روستایی اهواز از خرید تضمینی 170000 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان های اهواز ،باوی، حمیدیه و کارون توسط مراکز خرید گندم وابسته به شرکت های تعاونی روستایی و سیلوهای شرکت غله و بازرگانی خبر داد.

سید شریف موسوی اظهار کرد: این میزان محصول از طریق 7 مرکز خرید گندم در 4 شهرستان و 7 سیلوی گندم شرکت غله و کارخانه آرد خریداری شد که بحمدالله میزان خرید رضایت بخش است.عملیات خرید گندم در مراکز تعاون روستایی بصورت 24 ساعته از اواخر فروردین ماه سال جاری  با تلاش 80 نفر نیروی انسانی در سطح مراکز خرید تعاون روستایی آغاز و سر انجام در اوایل خرداد ماه پایان یافت.

این میزان گندم خریداری شده بیشترین آمار خرید در سطح استان خوزستان است. پس از اتمام عملیات خرید تمامی گندم هایی که در مراکز تعاون روستایی خریداری شده به سیلوهای داخل استان و خارج از استان جهت تولید آرد ارسال می شوند.وجوه پرداختی کشاورزان توسط مراکز خرید گندم طی چک لیست به بانک عامل(بانک سپه) اعلام و بالغ بر 1097000000000 ریال به حساب کشاورزان در اسرع وقت پرداخت گردید.
موسوی در پایان گفت: کشاورزان اهواز، حمیدیه، باوی و کارون امسال بخاطر عدم معطلی خودروها در صف تحویل گندم به مراکز خرید بسیار اظهار خرسندی و رضایت بخشی نمودند. این امر مهم که با تلاش نیروهای زحمتکش صورت گرفته برای کشاورزان از لحاظ کرایه حمل گندم و همچنین هزینه اجاره کمباین  مقرون بصرفه بوده است.