فرمانده سپاه خوزستان: دستاوردهای دفاع مقدس باید در جامعه برجسته شود

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دستاوردها و فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ ارزشمند باید در جامعه برجسته شود.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،سردار ˈحسن شاهوار پور روز یک شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک با اشاره به نامگذاری امسال افزود:فرهنگ و اقتصاد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به […]

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دستاوردها و فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ ارزشمند باید در جامعه برجسته شود.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،سردار ˈحسن شاهوار پور روز یک شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک با اشاره به نامگذاری امسال افزود:فرهنگ و اقتصاد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان دغدغه اصلی جامعه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

81177144-5718342

وی گفت:در حوزه فرهنگ دو نگاه وجود دارد یکی نگاه دینی و دومی فرهنگ عمومی ،برای اینکه بتوانیم در این دو حوزه موفق باشیم باید بخوبی از ارزش ها پاسداری کنیم.شاهوار افزود:فرهنگ دفاع مقدس در میان این فرهنگ ها از ارجحیت بالاتری برخوردار است که باید ابعاد آن تبیین گردد.فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان اقتدار نظام اسلامی را مرهون خون های پاک شهیدان دانست و افزود:دشمن با تمام توان از فرسنگ ها فاصله به دنبال ترویج الگوهای منحط غرب است و ما باید طوری پای کار بیاییم که دشمن نتواند کاری از پیش ببرد.

وی گفت:برگزاری یادواره شهدا بهترین حرکت در حوزه فرهنگ برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که وحدت، یکدلی، انسجام و اعتماد عمومی را در جامعه بالا می رود.فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان همچنین صبح امروز در همایش یاوران ولایت در تالار فرهنگ اندیمشک گفت:نعمت ولایت در نظام اسلامی در هر شرایط و بحرانی کارآمد و راهگشاست. سردار شاهوار پور افزود: حماسه سوم خرداد به دشمن ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانایی دفاع از کشور ایران را دارد و باورشان شد که نعمت ولایت در بحران کارآمدی دارد.

وی افزود:از این عملیات غرور آفرین سران غرب و شرق متوجه شدند که انقلاب اسلامی واقعا شکست ناپذیر است و این مسئله بارها در جنگ تحمیلی به آنها ثابت گردید.شاهوار پور گفت:عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری باعث گردید که کشورمان در زمینه های مختلف به موفقیت هایی دست پیدا کند و تحریم های دشمن ناموفق باشد.

حجت الاسلام ˈنعمت اله خدامیˈ امام جمعه اندیمشک نیز در سخنانی گفت:فرهنگ ایثار و شهادت بهترین سپر در مقابل هجمه فرهنگی دشمن است. وی افزود:احیای فرهنگ ایثار و شهادت ستون کاخ های زر و زور را به لرزه درآورده است.