علی ناصری:باید مراقب بود تا تاریخ دفاع مقدس دستخوش تحریف نشود

علی ناصری عضو شورای اسلامی شهراهواز گفت: باید مراقب بود که تاریخ دفاع مقدس دستخوش تحریف نشود. نباید زحمات افرادی همچون ایت الله هاشمی رفسنجانی را دردفاع مقدس نادیده گرفت .به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،سردار علی ناصریˈ شامگاه شنبه در همایشی تحت نام ˈما به خرداد پراز حادثه عادت داریم …ˈ که به […]

علی ناصری عضو شورای اسلامی شهراهواز گفت: باید مراقب بود که تاریخ دفاع مقدس دستخوش تحریف نشود. نباید زحمات افرادی همچون ایت الله هاشمی رفسنجانی را دردفاع مقدس نادیده گرفت .به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،سردار علی ناصریˈ شامگاه شنبه در همایشی تحت نام ˈما به خرداد پراز حادثه عادت داریم …ˈ که به مناسبت بزرگداشت دوم و سوم خرداد در محل تالار باغ معین اهواز برگزارشد , با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: شجاعت رزمندگان و صبرو استقامت مردم بود که با یاری خدواند متعال خرمشهر را آزاد کرد.

81176103-5716363

گفتنی است علی ناصری در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از فرمانده جنگ در سپاه شهرستان سوسنگرد بود وی که جانباز و ازاده است ,افزود: نباید حق افرادی را که در هشت سال دفاع مقدس زحمت کشیدند نادیده گرفت و زحمات آنان را به فراموشی سپرد. افزود: : افرادی همچون آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که همواره پشتیبان رزمندگان بود اما امروز گروهی از افراطیون و کسانی که دم از حزب الله می زنند چهره این افراد را سیاه و تیره کرده اند.

ناصری بیان داشت: حقایق را نباید پنهان کرد چرا که تاریخ در آینده نگرش ما را بررسی می کند و در مورد ما نظر می دهد.عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان داشت: درهفته دفاع مقدس یادی از افرادی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی که نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند , نمی شود.

در این همایش ازسوی کانون میهن اهواز و با حضوردانشجویان و اصلاح طلبان برگزارشد سید محمد صادق خرازی سفیرسابق جمهوری اسلامی درسازمان ملل نیز حضور داشت که پیرامون دفاع مقدس , سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و پرونده هسته ای سخنانی ایراد کرد.