مقتدایی ،استاندار خوزستان عزادار شد

به دنبال درگذشت برادر استاندار خوزستان، روابط عمومی استانداری از ادارات و دستگاه های استان خواست از نصب بنر و پلاکارد برای این منظور جدا خودداری کنند. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما، علی مقتدایی برادر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دار فانی را وداع گفت. زمان و مکان مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم […]

به دنبال درگذشت برادر استاندار خوزستان، روابط عمومی استانداری از ادارات و دستگاه های استان خواست از نصب بنر و پلاکارد برای این منظور جدا خودداری کنند. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما، علی مقتدایی برادر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دار فانی را وداع گفت.

41670_635365312557563912_s

زمان و مکان مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد. روابط عمومی استانداری خوزستان خطاب به دستگاه های اجرایی اعلام کرد: بنا به دستور استاندار از نوشتن و نصب بنر و پلاکارد خودداری فرمایید. عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و برای شرکت در آئین افتتاح چندین طرح به شهرهای آبادان و خرمشهر سفر کرد که در جریان این سفر خبر فوت برادرش را به وی اطلاع دادند.

پایگاه خبری عصر ما و مجمع فعالان فرهنگی – اجتماعی خوزستان ،این مصیبت را به استاندار خوزستان را تسلیت عرض نموده برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم عفو و رحمت را از ایزد متعال آرزومند است.