کارگران فضای سبز شهرداری اهواز در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند + تصاویر

تجمع دهها تن از کارگران شهرداری های مناطق هشتگانه اهواز همراه با خانواده های خود مقابل استانداری خوزستان. اعتراض به عدم تغییر وضعیت و پرداختن نشدن حقوق معوقه از خواسته مهم تجمع کنندگان است.این کارگران فضای سبز شهرداری اهواز خواستار تبدیل وضعیت قراردادهای خود شدند. پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲ مرداد بیش از ۱۰۰ […]

تجمع دهها تن از کارگران شهرداری های مناطق هشتگانه اهواز همراه با خانواده های خود مقابل استانداری خوزستان. اعتراض به عدم تغییر وضعیت و پرداختن نشدن حقوق معوقه از خواسته مهم تجمع کنندگان است.این کارگران فضای سبز شهرداری اهواز خواستار تبدیل وضعیت قراردادهای خود شدند.

پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲ مرداد بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری اهواز به همراه خانواده های خود صبح دوشنبه با تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان، خواستار تبدیل وضعیت شغلی خود شدند. این کارگران دومین روز است که در این مکان تجمع کرده و پیش از این نیز دو تجمع در مقابل ساختمان شهرداری اهواز برگزار کرده بودند.یکی از کارگران فضای سبز شهرداری اهواز در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این کارگران با وجود چندین سال سابقه که برخی از آنها به ۱۵ سال می رسد، هنوز به صورت حجمی با شهرداری قرارداد دارند، که این مساله باعث تضییع حقوق کارگران و محروم شدن آنها از حق تعطیلی، حق اولاد و … شده است.وی که خواست نامش فاش نشود افزود: بر اساس نامه ای که به دست ما رسیده در سال ۸۹ به شهرداری ها ابلاغ شده که کارگران را تبدیل وضعیت کنند و اخباری نیز از سایر شهرداری ها داریم که اقدام به تبدیل وضعیت کارگران کرده اند.وی ادامه داد: با وجود اعتراض چند روزه هیچکدام ازمسئولان برای پاسخگویی به کارگران حاضر نشده اند.وی تصریح کرد: کارگران شهرداری به رغم شرایط کاری سخت، دستمزد بسیار ناچیزی در حدود یک میلیون تومان دریافت می کنند که باعث شده همه کارگران در مضیقه باشند.