آیةالله شفیعی :با ورود دکتر خدادادی به جمعیت هلال احمر استان شاهد تغییر در وضعیت کارکنان بودیم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرقی نمی‌کند نام این جمعیت، هلال احمر، صلیب سرخ یا همان شیر و خورشید سرخ سابق باشد، اصل ماهیت آن است که مردم داوطلبانه در این جمعیت به کار و خدمات می پردازند. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،آیت الله سیدعلی شفیعی در آیین تجلیل از […]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرقی نمی‌کند نام این جمعیت، هلال احمر، صلیب سرخ یا همان شیر و خورشید سرخ سابق باشد، اصل ماهیت آن است که مردم داوطلبانه در این جمعیت به کار و خدمات می پردازند.

9302x26x0x13571

به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،آیت الله سیدعلی شفیعی در آیین تجلیل از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر خوزستان که امروز، چهارشنبه (24 اردیبهشت ماه) در سالن سینما هلال اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر خوزستان از پس از انقلاب تا کنون بسیار خوش سابقه بوده است.وی ادامه داد: امروز شاهد از تجلیل از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان هلال احمر هستیم که یک برنامه بسیار باارزش و مقدسی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آرامش فکری که در خدمت به مردم احساس می کنید و همچنین خوشی معنوی که به دنبال اقدامات خداپسندانه برای شما به همراه دارد، بسیار با ارزش است. گرهی از کار مشکل داری باز کردن و نجات جان مجروح در حوادث و از جمله این اقدامات کار کمی نیست. لذا تجلیل از این افراد بسیار حائز اهمیت است.آیت الله شفیعی عنوان کرد: خوشبختانه با ورود دکتر خدادادی به جمعیت هلال احمر استان شاهد تغییری در وضعیت کارکنان بودیم. برنامه هایی که وی برای رشد و ارتقاء جایگاه جمعیت هلال احمر خوزستان دارد، برنامه های خوبی هستند که امیدواریم با تخصص و تعهدی که در مدیرعامل این جمعیت سراغ داریم، جمعیت هلال احمر استان و اهداف و جایگاه والای خود دست یابد.