مقتدایی خطاب به سپهر:بالاخره باید بنوازیم یا ننوازیم؟ باید کنسرت برگزار کنیم یا نکنیم؟

استاندار خوزستان در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 93، گفت: یکی از اشکالات اساسی در حوزه جوانان این است که کسانی که برای جوان نسخه می‌پیچند، می‌ خواهند جوان امروز ما آن گونه باشد که خود جوانی کرده‌ اند.دکتر عبدالحسن مقتدایی در این جلسه که شامگاه گذشته، سه شنبه (16 اردیبهشت ماه) […]

استاندار خوزستان در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 93، گفت: یکی از اشکالات اساسی در حوزه جوانان این است که کسانی که برای جوان نسخه می‌پیچند، می‌ خواهند جوان امروز ما آن گونه باشد که خود جوانی کرده‌ اند.دکتر عبدالحسن مقتدایی در این جلسه که شامگاه گذشته، سه شنبه (16 اردیبهشت ماه) که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی حرف از ساماندهی به میان می‌ آید به این معناست که حتما آشفتگی وجود دارد.

9302x18x0x20146

وی ادامه داد:شاید بخشی از این نابسامانی در حوزه جوانان، به این علت است که تصمیم را کسی برای جوان می‌گیرد که جوان نیست. این افراد به گونه‌ای عمل کنند که خود را با جوان و برنامه جوانان تطبیق دهند.استاندار خوزستان گفت: با نگاه به حرکت سینوسی برنامه‌ هایی که برای جوانان در نظر گرفته شده مي‌ بينيد كه این حرکت با نُرم و منحنی آرامی اتفاق نیافتاده است. در خانواده همه فرزندان با هم یکسان نیستند و هر کدام دارای شخصیتی است بنابراین در جامعه ما نیز همین گونه است و این واقعیت را باید بپذیریم.

مقتدایی با خطاب قرار دادن مدیر کل فرهنگ و ارشاد خوزستان حاضر در جلسه، اظهار کرد: بالاخره باید بنوازیم یا ننوازیم؟ باید کنسرت برگزار کنیم یا نکنیم؟ وی افزود: معتقدم که با وجود این که 33 درصد از جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، باید نسخه‌ هایی برای جوان پیچید که تشویق‌ ها مستقیم و تذکرات در خفا و نهان صورت بگیرد و به نشاط سازی برای حوزه جوانان توجه شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌ هایی چون کنسرت، تئاتر و … به صورت اصولی انجام بگیرد تا جوان بتواند از فضای بانشاط بهره‌مند شود.در خصوص فضای مجازی و بهره‌ برداری از این فضا، همانطور که می‌ دانید اکنون میزان بهره‌ برداری و استفاده از فضای مجازی به خصوص در جستجوی مطالب مختلف افزایش یافته، از فضای مجازی هم می‌توان مثبت استفاده کرد و هم منفی، كه باید آگاه‌ سازی والدین و جوانان در این زمینه صورت بگیرد.