کارگر شرکت لوله سازی اهواز بر اثرسقوط از ارتفاع جان باخت

رئیس روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز گفت: یک کارگر از یک شرکت پیمانکاری شرکت لوله سازی بر اثر سقوط از ارتفاع در این شرکت جان خود را از دست داد. محمد نیله چی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این کارگر از یک شرکت پیمانکار یکشنبه شب برای انجام کار […]

رئیس روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز گفت: یک کارگر از یک شرکت پیمانکاری شرکت لوله سازی بر اثر سقوط از ارتفاع در این شرکت جان خود را از دست داد. محمد نیله چی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این کارگر از یک شرکت پیمانکار یکشنبه شب برای انجام کار تعمیراتی به شرکت لوله سازی فرستاده شد که در هنگام انجام کار با سقوط از ارتفاع دچار صدمه شد.

82280531-71117919

وی گفت: این کارگر توسط کارکنان شرکت لوله سازی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد که بامداد روز دوشنبه جان خود را از دست داد. رئیس روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز افزود: بررسی این حادثه در دست انجام است. بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز با تایید این حادثه گفت: اطلاعات تکمیلی پس از تکمیل بازرسی اعلام خواهد کرد. پنج ماه پیش نیز یک کارگر بخش تولید در شرکت لوله سازی اهواز بر اثر برخورد یکی از قطعات دستگاه به سر وی، جان خود را از دست داد.