جسد یکی از برادران اهوازی غرق شده در کارون کشف شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی اهواز گفت: جسد یکی از برادران غرق شده در رودخانه کارون در اهواز توسط غواصان این سازمان کشف شد. مقصود حق شناس  اظهار کرد: شب گذشته راس ساعت ۲۳ و ۲۳ دقیقه با تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز، خبر حادثه غم انگیز غرق […]

مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی اهواز گفت: جسد یکی از برادران غرق شده در رودخانه کارون در اهواز توسط غواصان این سازمان کشف شد. مقصود حق شناس  اظهار کرد: شب گذشته راس ساعت ۲۳ و ۲۳ دقیقه با تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز، خبر حادثه غم انگیز غرق شدن دو برادر در رودخانه کارون حاشیه منطقه معین زاده اهواز اطلاع داده شد.

82197683-70954969

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلادرنگ تیم امداد نجات ایستگاه منطقه بهارستان را به محل اعزام و همزمان یک تیم امداد آبی را از مسیر رودخانه و یک تیم کمکی امداد نجات را از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام کرد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: فرمانده تیم عملیاتی حاضر در محل پس از گفت وگو با شاهدان در محل اعلام کردند که دو برادر ۱۷ و ۱۸ ساله متاسفانه بر اثر بی احتیاطی با وجود تاریکی شب و شیب کانال به رودخانه نزدیک و به درون آب سقوط کردند.

حق شناس بیان کرد: بعد از تلاش بی وقفه ای که سه تیم امداد و نجات این سازمان از خود نشان داده اند عصر امروز جسد یکی از برادران غرق شده از درون رودخانه کشف شد و تلاش برای یافتن جسد بعدی ادامه دارد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز عاجزانه از والدین گرامی تقاضا می کند تا فرزندان خود را از خطرات نزدیک شدن به رودخانه آگاه سازند تا شاهد بروز چنین حوادث جانسوزی نباشیم.