مقتدایی:هیچ فردی بر روی کانون توزیع اعتبارات نفوذی ندارد

هیچ بودجه در اختیار استاندار نیست. این گفته را رییس شورای برنامه ریزی استان در جلسه این شورا بیان کرد و گفته :در توزیع اعتبارات با هیچ فرد و یا گروه و دستگاهی عقد اخوت نبسته ایم. ما امانتدار مردم هستیم. پولی که این‌ جا می‌ آید امانت است.در بحث اعتبارات هیچ دستگاهی با هیچ […]

هیچ بودجه در اختیار استاندار نیست. این گفته را رییس شورای برنامه ریزی استان در جلسه این شورا بیان کرد و گفته :در توزیع اعتبارات با هیچ فرد و یا گروه و دستگاهی عقد اخوت نبسته ایم. ما امانتدار مردم هستیم. پولی که این‌ جا می‌ آید امانت است.در بحث اعتبارات هیچ دستگاهی با هیچ دستگاه دیگر برای ما تفاوت ندارد.
9302x15x0x22987
به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: 60 درصد نیروهای موجود در استان مامور به خدمت هستند و یکی از وظایف استانداری منسجم کردن بدنه مدیریتی در خوزستان است.وی ادامه داد: بسیاری از ارگان‌ ها در استان خواهان فرستادن نیروهای خود به مراکز دارای قدرت تصمیم‌گیری هستند که این مسئله مشکلاتی را در راستای برنامه‌ ریزی و هماهنگی برای استانداری خوزستان به وجود می‌ آورد.
استاندار خوزستان به نحوه توزیع اعتبارات در خوزستان اشاره کرد و گفت: در توزیع اعتبارات کاملا شفاف و براساس یک مدل تعریف شده حرکت می‌ کنیم تا هیچ کس نتواند بر روی کانون توزیع اعتبارات نافذ باشد.وی درباره بخش‌ نامه خرید از تولیدات داخل استان خاطر نشان‌ کرد: جلساتی برای این موضوع در سطح استان گرفته شد و وظایفی برای دستگاه‌ ها حتی برای تبلیغات پیش‌بینی شده و این طور نیست که یک حرف یا شعاری گفته شود. موضوع خرید از داخل استان می‌ توانست یک بخش‌ نامه باشد اما ما 2 جلسه با حضور 300 نفر از مدیران دستگاه‌ ها و ذی‌ حسابان و تمام دستگاه‌ های اجرایی برگزار شد و در حال حاضر در حال پیگیری در شهرستان‌ ها هستیم.
مقتدايي ادامه‌داد: می‌ توان یک شعاری داد و همه به به و چه چه بگویند اما ما در نهایت باید جواب بدهیم. وقتی می‌بینیم در استان دچار معضل اخلاقی، امنیتی، بزهکاری شود این‌ها نتیجه تصمیم‌گیری‌ های ما است.استاندار خوزستان گفت: هیچ بودجه‌ای در اختیار استاندار نیست، مگر همین 60 میلیارد تومان که باید براي سرمایه‌ گذاری صرف شود و این اعتبار را به سرمایه‌ گذارانی داد که مثلا بخواهند در کارون و یا تالاب شادگان سرمایه‌ گذاری كنند.