برخورد تریلر با سواری پژو در محور اهواز – شوش 4 کشته برجای گذاشت

برخورد تریلر با یکدستگاه سواری پژو 206 در جاده سراسری شوش – اهواز چهار کشته برجای گذاشت. رئیس فوریت های پزشکی اورژانس 115 شوش صبح دوشنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 55 جاده شوش – اهواز رخ داد. رضا معمار زاده افزود:در این حادثه تریلر که از شوش […]

برخورد تریلر با یکدستگاه سواری پژو 206 در جاده سراسری شوش – اهواز چهار کشته برجای گذاشت. رئیس فوریت های پزشکی اورژانس 115 شوش صبح دوشنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 55 جاده شوش – اهواز رخ داد. رضا معمار زاده افزود:در این حادثه تریلر که از شوش به سمت اهواز در حرکت بود وارد باند مخالف شده و یکدستگاه سواری پژو با چهار سرنشین را زیر گرفت. به گفته وی هر چهار سرنشین سواری پژو شامل 2 مرد و 2 زن در این تصادف در دم جان باختند.

82243660-71044029

معمار زاده افزود:بر اثر شدت برخورد 2 سرنشین سواری پژو که در لحظه تصادف جان باخته بودند از خودرو خارج شدند اما برای خروج اجساد 2 سرنشین دیگر که در میان آهن پاره های سواری پژو گیر کرده بودند از قیچی و جک مکانیکی استفاده شد. اجساد کشته شدگان این حادثه شامل 2 خانم 20 و 25 ساله و 2 مرد 25 و 45 ساله به سردخانه منتقل شدند. چگونگی وقوع این حادثه از سوی پلیس راه در دست بررسی است. جاده سراسری اندیمشک – شوش – اهواز به طول 160 کیلومتر از جاده های ترافیکی و حادثه خیز استان خوزستان می باشد. تردد شبانه روزی خودروهای سنگین حامل بار از بنادر جنوب کشور از این جاده ترانزیتی با وجود مجزا بودن باند های رفت و برگشت حوادث خونبار رانندگی را موجب شده است.