با حضور معاون وزیر صنعت از یک واحد تولیدی در اهواز بهره برداری شد

یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره سه اهواز با حضور علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به بهره‌برداری رسید. شرکت پیمان پرس اهواز تولید کننده قطعات و تجهیزات صنعتی با ظرفیت 2000 تن افتتاح شد که میزان اشتغال این شرکت بر […]

یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره سه اهواز با حضور علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به بهره‌برداری رسید.

133677

شرکت پیمان پرس اهواز تولید کننده قطعات و تجهیزات صنعتی با ظرفیت 2000 تن افتتاح شد که میزان اشتغال این شرکت بر اساس جواز تاسیس 131 نفر و بر اساس پروانه بهره‌برداری 80 نفر است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به خوزستان صبح امروز از شهرک صنعتی شماره سه و پنج اهواز دیدن کرد و در نشست اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری خوزستان حضور یافت. وی همچنین در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان ‌آبادان و خرمشهر سفر می‌کند و از شهرک‌های صنعتی این دو شهرستان بازدید خواهد کرد. قرار است با حضور معاون وزیر دو واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک آبادان که تولیدکننده بلوک دیواری غیر مسلح و مواد شیمیایی ضدخوردگی مورد استفاده در صنعت حفاری، نفت، گاز و پتروشیمی هستند، کلنگ زنی شود.