دکتر سودانی در جلسه علنی مجلس:انتصابات در خوزستان بدون در نظر گرفتن نخبگی ، توانایی و شناخت بومی انجام شد که نارضایتی‌ هایی را در منطقه ایجاد کرد.

ناصر سودانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: قطعی آب، کمبود فشار و از همه مهمتر آلودگی شدید آب اصلی‌ ترین مشکل مردم منطقه است و مردم دائم  از وعده‌ های عملیاتی نشده رییس‌ جمهور در مورد رفع مشکل می‌ پرسند. نماینده […]

ناصر سودانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: قطعی آب، کمبود فشار و از همه مهمتر آلودگی شدید آب اصلی‌ ترین مشکل مردم منطقه است و مردم دائم  از وعده‌ های عملیاتی نشده رییس‌ جمهور در مورد رفع مشکل می‌ پرسند.

9301x27x0x11933

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این تیم با وجود کمترین حمایت‌ها و امکانات و با تکیه بر اخلاق توانسته در صحنه ملی این موفقیت را بدست بیاورد.وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت راه‌یابی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر گفت: البته خوشحالی مردم و شور و شعف جوانان قابل توجه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: اگر صنایع فولاد به خوزستان برسد بی شک سپاس و تقدیر مردم را با خود به همراه خواهد داشت اما اگر سهام فولاد را برای تکمیل بزرگراه تهران شمال و یا قطار شهری تهران اختصاص دهند؛این نمک پاشیدن بر زخم مردم است و همچنین خلاف حکمت، عدالت و مصلحت عمومی است.سودانی تاکید کرد: مردم در شهرستان ها‌ی استان خوزستان از کمبود آب شرب و همچنین فاضلاب شهری به شدت گلایه دارند و فشار کم آبی نیز در بیشتر مناطق به ویژه در ایام تعطیل مشکلات عدیده‌ ای را برای مردم ایجاد کرده است.

وی در تذکر دیگری به رییس‌ جمهور خواستار بازنگری در انتصابات اخیر در استان خوزستان شد و گفت : این انتصابات بدون در نظر گرفتن نخبگی ، توانایی ، شناخت بومی و توان انجام شد که نارضایتی‌ هایی را در منطقه ایجاد کرد.عضو کمیسیون انرژی مجلس  شورای اسلامی در بخش پایانی تذکر خود از وزیر بهداشت و مسئولان مربوطه خواست تا به مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی که پتانسیل رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به بسیاری از کشورهای منطقه را دارد توجه ویژه صورت گیرد و برای تکمیل آن اقدام شود./