مقتدایی:خوزستان مانند الماسی است که غبار روی آن نشسته و اين غبار باید پاک شود.

استاندار خوزستان در آیین تجلیل از ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تشکر از شورای تامین، گفت: علی‌رغم اتفاقاتی که در حواشی مرزهای استان اتفاق می‌ افتد، در تعطيلات نوروز امنیت کامل در مناطق خوزستان حاکم بود. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،عبدالحسن مقتدایی در اين مراسم كه امروز […]

استاندار خوزستان در آیین تجلیل از ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تشکر از شورای تامین، گفت: علی‌رغم اتفاقاتی که در حواشی مرزهای استان اتفاق می‌ افتد، در تعطيلات نوروز امنیت کامل در مناطق خوزستان حاکم بود.

9301x26x0x12845

به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،عبدالحسن مقتدایی در اين مراسم كه امروز (دوشنبه) در محل استانداری برگزار شد، با بيان اين كه خوزستان مانند الماسی است که غبار روی آن نشسته و اين غبار باید پاک شود. عنوان کرد: خوزستان سبقه طولانی در مهمان‌ نوازی دارد و وقتی مهمانی پذیرفته می‌ شود باید امنیت و خدمات را برای او فراهم کرد.وی تصریح کرد: شرایط برای ساختن استان برتر فراهم است. به گونه ای که اولويت‌های ملی بعد از تهران در خوزستان رقم می‌خورد و ما باید شاخص‌ هایی را در خور شان مردم این مکان مقدس ایجاد کنیم.مقتدايي افزود: با این شرایط و ظرفیت‌های موجود می‌توان خدمات بهتری را برای مردم خوزستان ایجاد کرد و فرهنگ خدمات‌رسانی به شهروندان را در استان نهادینه كرد.

وي با اشاره به ایجاد زمینه‌ های لازم برای سرمایه‌ گذاری در استان خاطرنشان کرد: سرمایه جایی می‌آید که امنیت و خدمات‌ رسانی فراهم باشد،بنابراین باید زمینه سرمایه‌ گذاری را در استان ایجاد کنیم. استاندار خوزستان اظهار کرد:فرمانداران باید در حال تجهیز و نوسازی ترمینال‌ های شهرستان‌ ها اقدام کنند تا رضایت شهروندان در این زمینه جلب شود.مقتدایی یادآور شد: شرکت پخش فراورده‌ های نفتی نیز باید در کنار جایگاه‌ های خود، سرویس‌های بهداشتی و استراحتگاه‌هایی با تمام امکانات ایجاد کنند.