سیلاب راه ارتباطی پنج روستای گتوند را مسدود کرد

فرماندار گتوند در شمال خوزستان از مسدود شدن راه ارتباطی پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان بر اثر بارندگی و سیلاب روز چهارشنبه خبر داد. سیدمجید صالحی به ایرنا افزود:بر اثر طغیان مسیل ها ناشی از بارندگی شدید روز چهارشنبه راه ارتباطی روستاهای آبید حاجی بابا ، آبید علی باز ، سله چین سفلی ، […]

فرماندار گتوند در شمال خوزستان از مسدود شدن راه ارتباطی پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان بر اثر بارندگی و سیلاب روز چهارشنبه خبر داد. سیدمجید صالحی به ایرنا افزود:بر اثر طغیان مسیل ها ناشی از بارندگی شدید روز چهارشنبه راه ارتباطی روستاهای آبید حاجی بابا ، آبید علی باز ، سله چین سفلی ، آب تاسوله و روستای چغامله در بخش مرکزی گتوند قطع شده است. وی افزود:بارندگی که از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه در شهرستان گتوند آغاز شده همچنان ادامه دارد و مشکلاتی برای ساکنان مناطق روستایی گتوند موجب شده است.

81900662-70412731

رییس ستاد بحران شهرستان گتوند همچنین افزود:سیلاب جاده ارتباطی این پنج روستا با دو هزار نفر جمعیت را با شهر گتوند قطع کرده و تردد به این روستاها تا لحظه مخابره خبر امکانپذیر نیست. فرماندار گتوند افزود:دستگاههای اجرایی و اداره راه و شهرسازی شهرستان گتوند در تلاش هستند تا با فروکش کردن سیلاب عملیات بازگشایی مسیر این روستاها را به سرعت آغاز کنند. صالحی همچنین افزود: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی ناشی از سیلاب در مناطق روستایی شهرستان گتوند دریافت نشده است اما ستاد بحران با بسیج امکانات و دستگاههای اجرایی در آماده باش کامل است. وی در خصوص آخرین وضعیت سرنشینان یکدستگاه سواری پراید که در سیلاب گرفتار شده و اثری از آن نیست گفت:طبق گفته شاهد حادثه این خودرو با دو نفر سرنشین در سیلاب غرق شده و نیروهای امدادی از دستگاههای مختلف به ویژه اداره راه و شهرسازی از ساعت ها پیش در محل حادثه مستقر شده اند. فرماندار گتوند افزود: بر اثر تداوم بارندگی شدید سیلاب در برخی مسیل های بخش مرکزی این شهرستان همچنان رو به افزایش است. بر اثر طغیان آبهای سطحی در 2 کیلومتری شهر گتوند در شمال خوزستان یک دستگاه خودروی پراید با 2 سرنشین عصر چهارشنبه در سیلاب ناپدید شد. 31 میلیمتر بارندگی تا ساعت 18:30 دقیقه عصر چهارشنبه در گتوند ثبت شده است. برخی گزارش ها از مسدود شدن راه ارتباطی چند روستای بخش عقیلی گتوند بر اثر بارندگی دارد. شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.