نشست مشترک هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی با مدیر دیوان محاسبات خوزستان

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی خوزستان با مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان و هیات همراه در محل سالن جلسات نظام صنفی کشاورزی برگزار شد. جلسه مشترک هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی با مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان با هدف هم اندیشی و بررسی پروژه های کلان و در دست اجرای بخش کشاورزی برگزار و […]

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی خوزستان با مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان و هیات همراه در محل سالن جلسات نظام صنفی کشاورزی برگزار شد. جلسه مشترک هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی با مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان با هدف هم اندیشی و بررسی پروژه های کلان و در دست اجرای بخش کشاورزی برگزار و مقرر گردید از ظرفیت و توان بالای نظام صنفی کشاورزی در راستای حُسن عملکرد پروژه ها و مسائل مربوط به بخش کشاورزی استان بهره گرفته شود.مسعود اسدی رییس نظام صنفی کشاورزی استان در این جلسه با اشاره به نقش مهم دیوان محاسبات بعنوان بالاترین سازمان نظارتی در زمینه امور مالی به اهمیت نقش این دیوان در دقت، كنترل و نظارت جدی و مستمر مالي از طرح های در دست اجرای بخش کشاورزی اشاره کرد.

مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به نقش حساس و مهم نظام صنفی کشاورزی در راستای تحقق سیاست های بخش کشاورزی استان از آمادگی این دیوان برای پیگیری مطالبات و مسائل مربوط به حوزه کشاورزی استان از طریق راه های قانونی خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف دیوان محاسبات استان در حوزه کشاورزی از نظام صنفی کشاورزی کمک خواهیم گرفت. احمد ده محسنی بر لزوم همکاری، تعامل و ارتباط تنگاتنگ میان مسئولین نظام صنفی کشاورزی استان با دیوان محاسبات خوزستان برای اجرای دقیق قوانین و مقررات از سوی این دیوان در حوزه کشاورزی تاکید کرد.

d1 d2 d4