پیکر ۹۵ شهید تازه تفحص ‌شده دفاع مقدس وارد کشور شد

دقایقی پیش پیکر مطهر ۹۵ شهید تفحص شده دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک کشورمان شد. کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر و آبادان از جمله استقبال‌کنندگان از پیکرهای مطهر شهدا هستند که از ساعات اولیه صبح در مرز بین‌المللی شلمچه حاضر شده‌اند.مسئولان نظامی و سیاسی منطقه نیز برای استقبال از شهدا […]

دقایقی پیش پیکر مطهر ۹۵ شهید تفحص شده دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک کشورمان شد.

37565_635304979161241509_s

کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر و آبادان از جمله استقبال‌کنندگان از پیکرهای مطهر شهدا هستند که از ساعات اولیه صبح در مرز بین‌المللی شلمچه حاضر شده‌اند.مسئولان نظامی و سیاسی منطقه نیز برای استقبال از شهدا به جمع مردم در خط مرزی پیوستند.

آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، قالیباف شهردار تهران و دیگر مسئولان استانی و شهری در برنامه حضور دارند.

در حاشیه مراسم استقبال از پیکر پاک ۹۵ شهید دفاع مقدس در شلمچه ، سردار سید محمد باقر زاده در گفتگو با خبرنگاران در خصوص عملیات های پیش رو تفحص پیکر شهدا اظهار داشت: ما عملیات تفحص را کماکان در مناطق عملیاتی به طور ویژه در دستور کارداریم و در این راستا چند روز گذشته توافقاتی را در این زمینه در بصره و کردستان عراق با خانم هیرو طالبانی همسر آقای جلال طالبانی ریاست‌جمهور عراق داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: برای تسریع و بهبود عملکرد تفحص در خاک عراق مسئولین اقلیم کردستان از جمله جناب آقای نیچروان بارزانی دستوراتی را صادر کردند که ما امیدواریم از ۲۴ فروردین‌ماه تفحص در اقلیم کردستان عراق پس از سال‌ها آغاز خواهد شد .