امدادرسانی هلال احمر به ۳۸ خانوار گرفتار سیل و آب کرفتگی در خوزستان

سیل در مناطق بازار چشمه علی، نمره یک و روستای گلگیر در مسجدسلیمان به ۳۰ خانوار آسیب رسانده که نیروهای امداد و نجات با استفاده از تجهیزات و توان امدادی به نجات ۱۵۰ نفر از این مناطق اقدام کرده اند. به گزارش خبرنگار عصر ما ،‏مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بر اثر بارندگی […]

سیل در مناطق بازار چشمه علی، نمره یک و روستای گلگیر در مسجدسلیمان به ۳۰ خانوار آسیب رسانده که نیروهای امداد و نجات با استفاده از تجهیزات و توان امدادی به نجات ۱۵۰ نفر از این مناطق اقدام کرده اند. به گزارش خبرنگار عصر ما ،‏مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بر اثر بارندگی چند روز گذشته در خوزستان ۲۰۰ نفر از مردم خوزستان در شهرستانهای اهواز، شوشتر، شوش و مسجد سلیمان که گرفتار سیلاب شده بودند با کمک نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافتند.

13-2-1392_IMAGE635032797180800822

دکتر علی خدادادی افزود: سیل در مناطق بازار چشمه علی، نمره یک و روستای گلگیر در مسجدسلیمان به ۳۰ خانوار آسیب رسانده که نیروهای امداد و نجات با استفاده از تجهیزات و توان امدادی به نجات ۱۵۰ نفر از این مناطق اقدام کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: بارندگی‌های چند روز گذشته در منطقه شهرک اهواز و خشایار شهرستان اهواز نیز موجب ایجاد سیل و آب گرفتگی معابر و منازل و بروز خسارت کلی به ۳ خانوار شده است که امدادگران به این مناطق امدادرسانی کرده اند.خدادادی با اشاره به ایجاد سیل و آب گرفتگی در شوشتر گفت: سیلاب در سطح شهرستان شوشتر باعث ایجاد خسارت به ۵ خانوار شد که امدادگران جمعیت هلال احمر پس از ارزیابی به عملیات امدادرسانی اقدام نموده و ۲۵ نفر از آسیب دیدگان سیل اخیر از خدمات امداد جمعیت بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در شهرستان شوش نیز بارندگی های روز گذشته باعث ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر شده است که امدادگران جمعیت هلال احمر مشغول ارزیابی و امدادرسانی هستند.

دکتر علی خدادادی با بیان اینکه برای کمک به مناطق سیل زده ۱۱ گروه امداد رسان به تعداد ۴۵ نفر، ۸ دستگاه لجن کش و موتور برق، ۹ دستگاه انواع خودروی پشتیبانی و امدادی اعزام شدند، افزود: در مجموع ۱۳۷ تخته پتو، ۶۲ تخته موکت به متراژ ۵۵۰ متر، ۴۶ دستگاه چراغ والور و فانوس،۱۵۰ متر نایلون پوششی، ۵۰۰ قوطی کنسروجات، ۶۷۵ کیلو قند، شکر، روغن، حبوبات و چای به همراه ملزومات امدادی دیگر در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.