کمک رسانی جمعیت هلال احمر به روستاهای امام زاده عبدالله در باغملک

بدلیل ریزش کوه در هفته گذشته و مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای امام زاده عبدالله ، برول ، ذواب ، نایاب،و گندمکار به مدت چند روز ،عملیات امدادرسانی توسط نیروهای هلال احمر شهرستان باغملک به این روستاها انجام گرفت. محسن شیخی علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک کمک های انجام شده را شامل برنج، قند، کنسروجان، چای، […]

بدلیل ریزش کوه در هفته گذشته و مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای امام زاده عبدالله ، برول ، ذواب ، نایاب،و گندمکار به مدت چند روز ،عملیات امدادرسانی توسط نیروهای هلال احمر شهرستان باغملک به این روستاها انجام گرفت.

IMG_3197

محسن شیخی علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک کمک های انجام شده را شامل برنج، قند، کنسروجان، چای، نان، آرد و حبوبات اعلام کرد.وی افزود : کمک رسانی به ۹۵ خانوار از طریق جاده سروستان با ماشین های کمک دار این جمعیت انجام گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک اظهارکرد : امکان تردد به این روستاها با خودرو و وسایل نقلیه دشوار و تنها ماشین های کمک دار می توانند کمک ها را به این روستاها انتقال دهند. علیزاده در پایان از اداره راه و مسکن شهرسازی شهرستان باغملک جهت بازگشایی جاده منطقه سروستان تقدیر و تشکر نمود.

همچنین حجهالاسلام و المسلمین شیخ امین جامعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در تماسی با خبرنگار ما مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک بدلیل تسریع در خدمات رسانی به آسیب دیدگان این حادثه را اعلام کرد.

37301_635301249788414535_sIMG_3201