عاشور سواری:مبادا به خاطر هوی و هوس و مباحث قومی، قبیله‌ای و جناحی از وظیفه خود کوتاهی نماییم

عضو شورای شهر اهواز گفت: لازم است شورای شهر اهواز با برنامه صحیح و مدون در جهت عمران و آبادانی شهر گام بردارد. عاشور سواری‌ پور در بیست و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: مبادا به خاطر هوی و هوس و مباحث قومی، قبیله‌ای و جناحی […]

عضو شورای شهر اهواز گفت: لازم است شورای شهر اهواز با برنامه صحیح و مدون در جهت عمران و آبادانی شهر گام بردارد. عاشور سواری‌ پور در بیست و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: مبادا به خاطر هوی و هوس و مباحث قومی، قبیله‌ای و جناحی از وظیفه خود کوتاهی نماییم و یا در جهت حمایت از مدیران ضعیف گام برداریم.

وی با بیان اینکه عمل شورا، عمل خرد جمعی است اذعان کرد: لازم است با برنامه صحیح و مدون در جهت عمران و آبادانی شهر و گام برداریم.عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: به خاطر اختلافات و تفکر غیر شورایی تا کنون در بعد نظارت بر عملکرد شهرداری، پیشنهاد و اجرای طرح‌های زیر بنایی تا کنون ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی به برخورد شهرداری با دستفروشان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: از دستفروشان تحت عنوان مشاغل مزاحم یاد می‌شود و شهرداری اقدام به جمع آوری آن‌ها می‌کند، با توجه به این که شهرداری تا کنون اقدامی برای ساماندهی دستفروشان نکرده است باید در شب عید به شرایط آن‌ها توجه داشته باشد.

سواری‌پور شهردار و معاونان شهرداری را خطاب قرار داد و خاطر نشان کرد: به مطالبات و حق و حقوق بازنشستگان توجه داشته باشید و با وجود مراجعات مکرر این بازنشستگان در زمینه رسیدگی به این امر اقدامی صورت نگرفته است.وی اضافه کرد: تا چه زمانی می‌خواهید آن‌ها را پاس کاری کنید، خودتان را جای آن‌ ها بگذارید آیا این عمل را می‌پسندید؟

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی باید به مطالبات چهار درصد حق بیمه کسانی که مراحل بازنشستگی را پیموده‌اند توجه داشته باشد. وی به قطع درختان در ساختمان شماره دو شهرسازی اشاره کرد و گفت: هفت اصله درخت در این ساختمان قطع شده است چه کسی باید برای آن‌ها جریمه صادر کند.