لوازم آرایشی قاچاق در “هندیجان” توقیف شد

لوازم آرایشی قاچاق در “هندیجان” توقیف شد.جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان هندیجان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت الله سفید پوست” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده […]

لوازم آرایشی قاچاق در “هندیجان” توقیف شد.جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان هندیجان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت الله سفید پوست” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی با ایجاد تور ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ عدد انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی هندیجان معرفی شد.