حضور روزانه ۲۰۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در جاده‌های خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: روزانه بالغ بر ۲۰۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در معابر درون شهری، محور های مواصلاتی، راه‌های اصلی و روستایی پلیس حضور دارد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در رزمایش ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: رزمایش ترافیکی و انتظامی نوروز […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: روزانه بالغ بر ۲۰۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در معابر درون شهری، محور های مواصلاتی، راه‌های اصلی و روستایی پلیس حضور دارد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در رزمایش ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: رزمایش ترافیکی و انتظامی نوروز ۱۴۰۲ پلیس که با شعار “نشاط بهار، پرهیز از خطر و آرامش در سفر” از امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا چهاردهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که در حوزه انتظامی، ترافیکی در سطح استان صورت گرفته و تعامل و همکاری بسیار خوب سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی تلاش خواهیم کرد که نوروز خوب و ایمن داشته باشیم.

وی افزود: با پیش‌بینی های خوبی که در حوزه انتظامی و ترافیکی صورت گرفته روزانه بالغ بر ۲۰۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در معابر درون شهری، محور های مواصلاتی، راه‌های اصلی و روستایی پلیس حضور دارد .

سردار صالحی با اشاره به اینکه گشت های هوایی برای بررسی وضعیت ترافیکی درسطح استان در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: بالغ بر ۴۰ نقطه حادثه خیز درجاده های استان توسط همکاران بنده شناسایی شدند که با استقرار گشت‌های مشترک پلیس راه و سازمان های امدادرسان در این نقاط حضور پیدا خواهند کرد و با حضور موثر و اثربخش ان‌شالله بتوانیم حوادث جاده ای را کاهش دهیم.

سردار صالحی تاکید کرد: پلیس با رانندگانی که با رفتارهای مخاطره آمیز و پرخطر موجبات حوادث و سوانح رانندگی را فراهم می کنند قطعاً برخورد قاطعی خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان بیان داشت: در روزهای نوروز رانندگانی که دارای جریمه های بالاتر از سطح مجاز هستند، خودروهای آنها توقیف نمی‌شوند و سعی می کنیم که یک بستر خوب، امن و آرام را همانطور که در شعار امسال است، بهار با نشاط و خوبی را با همکاری هموطنان در سطح استان خوزستان رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی که در استان خوزستان داریم خوشبختانه علاوه بر حضور کاروان‌های راهیان نور، حضور مسافران نوروزی بالاتر از سال‌های گذشته پیش بینی کرده‌ایم انشالله با این تمهیدات و تدابیر که در حوزه‌های مختلف اندیشه شده بتوانیم امنیت خوبی را در سطح استان خوزستان داشته باشیم.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: ان‌شاالله تقارن سال ۱۴۰۲ با ایام ماه مبارک رمضان نویدبخشِ نوروزی امن، ایمن و بدون حادثه در سطح استان خوزستان و سطح کشور باشیم.