دستگیری ۴ مالخر با ۷۰ گوشی توسط پلیس آگاهی خوزستان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ مالخر در اهواز خبر داد و گفت: در این راستا ۷۰ دستگاه گوشی موبایل فاقد هرگونه اسناد و مدارک، کشف شد.سرهنگ “سیروس دریکوند” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان و مالخران در […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ مالخر در اهواز خبر داد و گفت: در این راستا ۷۰ دستگاه گوشی موبایل فاقد هرگونه اسناد و مدارک، کشف شد.سرهنگ “سیروس دریکوند” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان و مالخران در سطح خوزستان، پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی تعدادی از مالخران اموال مسروقه را شناسایی کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح تیم های پلیس آگاهی با همکاری اکیپ هایی عملیاتی و با هماهنگی مقام قضائی ۴ نفر از مالخران و تغییر دهندگان شماره سریال گوشی های مسروقه را طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷۰ دستگاه گوشی موبایل فاقد هرگونه اسناد و مدارک مالکیت را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات جهت دستگیری دیگر سارقان و همدستان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ دریکوند در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.