شکست زود هنگام منصوریان در اهواز ؛ استقلال تهران ۲ – فولاد خوزستان ۰

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان در ادامه روند خوب خود به برتری دو بر صفر رسیدند.قضاوت این بازی را محمدحسین زاهدی‌فرد با کمک‌های علیرضا ایلدروم و وحید سیفی برعهده داشت. استقلال هفته گذشته روز رویایی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. […]

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان در ادامه روند خوب خود به برتری دو بر صفر رسیدند.قضاوت این بازی را محمدحسین زاهدی‌فرد با کمک‌های علیرضا ایلدروم و وحید سیفی برعهده داشت.

استقلال هفته گذشته روز رویایی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. آبی‌پوشان تهرانی در حالی که تا دقایق پایانی یک بر صفر عقب بودند بازگشت باشکوهی داشته و به پیروزی دراماتیکی برابر گل‌گهر رسیدند.

آبی‌پوشان امشب در اهواز برای ادامه روزهای خوب خود و تعقیب سپاهان نیاز مبرم به سه امتیاز داشتند. ریکاردو ساپینتو پس از هفته‌ها محرومیت، روی نیمکت استقلال نشست.

فولاد خوزستان که علی‌رضا منصوریان استقلالی را روی نیمکت خود دارد در خانه به دنبال متوقف کردن تیمی بود که هفته‌ها روی نوار موفقیت گام بر داشته و طعم شکست را نچشیده است.

دقایق حساس:

دقیقه ۹: ارسال محمد محبی از جناح راست با ضربه سر سعید مهری همراه شد اما توپ این بازیکن به راحتی در دستان کریستوفر کنت قرار گرفت.

دقیقه ۱۳: شوت محکم سعید واسعی با فاصله زیادی از کنا دروازه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۱۶: جعفر سلمانی موقعیت خوبی برای شوتزنی داشت اما ضربه این بازیکن در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۶: ضربه زمینی سعید مهری از پشت محوطه جریمه با اختلاف ناچیزی به خارج رفت.

دقیقه ۳۰: اشباه فاحش سیدحسین حسینی، فولاد خوزستان را در یک‌قدمی بازکردن دروازه استقلال قرار داد. دفع آماتور کاپیتان استقلال باعث شد تا توپ در اختیار اشکان دژاگه قرار گیرد که پاس او به بوحمدان رسید و این بازیکن سعید واسعی را صاحب موقعیت کرد که ضربه واسعی از کنار دروازه خالی به بیرون رفت تا آبی‌پوشان نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳۵: پاس جعفر سلمانی به مهدی قایدی در محوطه جریمه این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد اما واکنش عالی کنت اجازه نداد دروازه فولاد باز شود.

دقیقه ۵۱: سعید مهری بدشانس بود که نتوانست گلزنی کند و شوت محکم این بازیکن با سوپر واکنش کریستوفر کنت به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲: کرنر سعید مهری با ضربه سر محمد محبی همراه شد تا توپ به یامگا رسیده و این بازیکن با پای چپ گلزنی کند

دقیقه ۵۶: شوت ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه فولاد به راحتی در دستان کنت قرار گرفت.

در دقیقه ۶۲ به دلیل پرتاپ اشیا از سوی هواداران به سمت کمک داور، بازی برای دقایقی متوقف شد.

دقیقه ۷۸: اشتباه مدافع میزبان و پاس پیمان بابایی به قایدی رسید و او گل دوم استقلال را به نام خود نوشت.

دقیقه ۸۰: ضربه سر کوشکی با واکنس سیدحسین حسینی و پس از برخورد با تیرک دروازه استقلال به کرنر رفت.

در ادامه نیز تلاش فولادی‌ها سودی نداشت و این تیم متحمل شکست خانگی شد.

استقلال با این پیروزی به امتیاز ۴۶ رسید و با عبور از پرسپولیس که ۴۵ امتیاز دارد به رتبه دوم رسید. هم اکنون سپاهان با ۴۹ امتیاز، صدرنشین است.

فولاد خوزستان هم در امتیاز ۲۸ و رتبه هشتم ماندگار شد.