دستگیری ۲۸۶ سارق حرفه ای در طرح قالب تشدید مقابله با سرقت در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۲۸۶ سارق حرفه‌ای در طرح تشدید مقابله با سرقت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۲ نفر دارای سوابق مکرر سرقت هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در حاشیه ارائه دستاوردهای طرح ضربتی دستگیری سارقان در خوزستان ضمن تبریک و تهنیت حلول ماه […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۲۸۶ سارق حرفه‌ای در طرح تشدید مقابله با سرقت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۲ نفر دارای سوابق مکرر سرقت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در حاشیه ارائه دستاوردهای طرح ضربتی دستگیری سارقان در خوزستان ضمن تبریک و تهنیت حلول ماه شعبان و اعیاد پیشرو ، بیان داشت: بنا به تدبیر فرمانده فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین خریداران اموال مسروقه (مالخران) به مدت ۴ روز در سطح استان خوزستان و به ویژه در سطح کلان شهر اهواز اجرایی و عملیاتی شد.

وی افزود: خوشبختانه با کار شبانه‌روزی و انجام اقدامات تخصصی همکاران پرتلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان دستاوردهای بسیار خوبی در این طرح حاصل شد.فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این طرح ۲۸۶ نفر از سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند که از این تعداد ۱۲۲ نفر دارای سابقه‌های مکرر سرقت داشتند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان با اشاره به اینکه در این طرح ۱۵ نفر از خریداران اموال مسروقه (مالخران) شناسایی و دستگیر شدند، گفت: اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه سرقت و امنیت پایدار در سطح استان تداوم خواهد داشت .

سردار صالحی با تاکید بر اینکه لازمه تحقق امنیت پایدار در سطح استان مشارکت همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای متولی تامین نظم و امنیت و همچنین مشارکت مردم را می‌طلبد، بیان داشت: دستگاه‌های که در امر پیشگیری از سرقت برای آن‌ها وظایفی تعیین شده ان‌شالله به وظایف خود عمل کنند تا شاهد امنیت خوب و پایداری در سطح استان خوزستان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی کمپ ماده ۱۶ اشاره کرد و گفت: با حمایت، پشتیبانی و پیگیری‌های مستمر استاندار خوزستان کمپ ماده ۱۶ محل نگهداری معتادان متجاهر در کلان‌شهر اهواز راه‌اندازی شد و به صورت روزانه معتادان متجاهر و خرده فروشان توسط پلیس مبارزه با موادمخدر جمع‌آوری و تحویل آن‌ها داده می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: از آنجایی که تامین امنیت و رفع دغدغه‌های شهروندان به‌خصوص در بحث موادمخدر و ارتقاء احساس امنیت یکی از مطالبات جدی هم‌استانی‌های خوب و عزیز از پلیس است، این طرح را تداوم خواهیم داد تا چهره شهر از لوث این افراد پاکسازی شود.