استاندار خوزستان : هر چه در توان داریم برای تکریم مادران شهدا می‌گذاریم

استاندار خوزستان در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت؛مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند/هر چه در توان داریم برای تکریم مادران شهدا می‌گذاریماستاندار خوزستان گفت: مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند؛ زیرا این مادران الگوهای جامعه ما هستند و باید در همه مدارس، ادارات، دستگاه‌ها و مجامع حضور داشته باشند و […]

استاندار خوزستان در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت؛مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند/هر چه در توان داریم برای تکریم مادران شهدا می‌گذاریماستاندار خوزستان گفت: مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند؛ زیرا این مادران الگوهای جامعه ما هستند و باید در همه مدارس، ادارات، دستگاه‌ها و مجامع حضور داشته باشند و خاطرات فرزندان خود را بیان کنند.
دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه تجلیل از مادران و همسران شهدا امروز سه‌شنبه ٢۵ بهمن‌ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در سالن همایش شهید فریدنیا جهاد کشاورزی برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این جشنواره اظهار داشت: مزار شهدا تا ابد زیارتگاه عشاق و سالکان راه حق خواهد بود؛ سالکان به دنبال نورند و شهدا همان نوری هستند که سالکان می‌خواهند به آن برسند.

حسینی محراب با بیان اینکه خانواده شهدا همچون ستاره‌هایی هستند و توسط اهل آسمان دیده می‌شوند؛ عنوان داشت: وظیفه ما است که زحمات مادران شهدا را پاس بداریم؛ این مادران تربیت کننده فرزندانی بودند که افتخار انقلاب، اسلام و نظام شدند.وی با بیان اینکه شهدا عزت انقلاب اسلامی هستند؛ تصریح کرد: هر چه در توان داریم برای تکریم مادران شهدا می‌گذاریم.

استاندار خوزستان ابراز داشت: مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند؛ زیرا این مادران الگوهای جامعه ما هستند و باید در همه مدارس، ادارات، دستگاه‌ها و مجامع حضور داشته باشند و خاطرات فرزندان خود را بیان کنند. حسینی محراب در پایان با بیان اینکه شهدا زنده هستند؛ گفت: بیان خاطرات شهدا در جامعه ایجاد سرزندگی و حرکت می‌کند