پیام تشکر فرمانده انتظامی خوزستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی استان، با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار “صالحی” به این شرح است: با صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ شکر و سپاس […]

فرمانده انتظامی استان، با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار “صالحی” به این شرح است:

با صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ شکر و سپاس بی حد، خداوند متعال را که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به پاس احترام به روح متعالی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم همیشه در صحنه استان خوزستان یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در صحنه‌های مختلف و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ نمایش دیگری از” وحدت ملی” و” پشتیبانی مردمی از نظام و انقلاب اسلامی” بوده و چه زیبا این مردم همیشه در صحنه ” بهمن تماشایی “را رقم زده اند و چه خوش درخشیدند و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کردند.

در بخش پایانی این پیام آمده است:گزارش‌های واصله از سرتاسر استان و همچنین مشاهده عینی حماسه حضور مردم اهواز در میدان های شهر حکایت از حضوری پرشورتر از گذشته دارد که بدین وسیله از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار استان که با شور و شکوه هر چه بیشتر حماسه آفریدند تشکر نموده، از تمامی عوامل اجرایی، دست‌اندرکاران مردمی و حافظان نظم و امنیت در برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی می‌نماییم.