خوزستان میزبان رقابت های بزرگ فوتبال دانش آموزی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از میزبانی آبادان و خرمشهر برای برگزاری رقابت های فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور خبر داد.به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به میزبانی استان خوزستان […]

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از میزبانی آبادان و خرمشهر برای برگزاری رقابت های فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور خبر داد.به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت ها با حضور ۲۹ تیم ورزشی از سراسر کشور در شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد که همه ی تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه آن اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تیمی از دانش آموزان نخبه ورزشی آبادان و خرمشهر و تیمی از استان خوزستان در رقابت های فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به رقابت خواهند پرداخت.حمیدی نژاد بیان کرد: ۶۵۰ دانش آموز در این رقابت ها حضور خواهند یافت و بیش از یکصد نفر عوامل اجرایی فعالیت مسابقه ها را دنبال خواهند کرد.

او اضافه کرد: این مسابقه ها از ۲۳ بهمن ماه لغایت دوم اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان از حمایت های استانداری خوزستان، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداران و مسوولان شهرهای میزبان برای برگزار این رقابت ها خبر داد.

لازم به یادآوری است در پایان این مسابقه ها، تیم ملی دانش‌آموزی کشور برای شرکت در رقابت های آسیایی انتخاب و اعزام خواهد شد.