آیت الله حیدری : تنها راه مقاومت ایستادگی پای انقلاب است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام و ایران ضربه های زیادی از انقلاب و ملت ایران دیدند و در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند بنابراین تنها راه مقاومت ایستادگی پای انقلاب است. آیت الله محسن حیدری در گفت و گویی با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین […]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام و ایران ضربه های زیادی از انقلاب و ملت ایران دیدند و در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند بنابراین تنها راه مقاومت ایستادگی پای انقلاب است.

آیت الله محسن حیدری در گفت و گویی با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تاریخ ایران و نقطه عطف و تحول آفرین تاریخ اسلام است.

وی افزود: در تاریخ اسلام بعد از حوادث بزرگ صدر اسلام مانند بعثت پیامبر (ص)، ماجرای غدیر خم و عاشورا حادثه ای تحول آفرین و دوران ساز مانند انقلاب اسلامی سراغ نداریم، بنابراین باید انقلاب اسلامی ایران به عنوان امانت بزرگ الهی و نعمت بزرگی که خود زمینه ساز نعمت های فراوان الهی برای ملت های مسلمان شده، نگاه شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید انقلاب اسلامی به عنوان امانتی عزیز و گران بها به نسل های آینده تحویل داده شود؛ شکر این نعمت بزرگ به امانت داری، وفاداری و ایستادگی در راه حفاظت از آن است.

حیدری عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و ایران که ضربه های زیادی از انقلاب و ملت ایران دیدند در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند، تنها راه مقاومت ایستادگی پای انقلاب است.

وی افزود: در ۲۲ بهمن ماه هر چه جمعیت بیشتری در خیابان ها حضور پیدا کنند و وفاداری خود را نسبت به انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا اعلام کنند، توطئه های دشمن بیشتر خنثی می شود و از بین می رود.

حیدری گفت: به همه اقشار ملت توصیه می شود پای انقلاب بایستند زیرا راه نجات و رهایی از ظلم و ستم استکبار جهانی تنها در سایه انقلاب اسلامی میسر است. امیدواریم شاهد حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باشیم