محراب : دانش آموزان، اساس پویایی و شادابی انقلاب اسلامی هستند

استاندار خوزستان در آیین نمادین استانی زنگ انقلاب بیان کرد: دانش آموزان، اساس پویایی و شادابی انقلاب اسلامی هستند/انقلاب اسلامی پیام آور روشنایی برای جهانیان است. استاندار خوزستان با تاکید بر نقش دانش آموزان گام دومی در حرکت و پویایی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیام روشنایی؛ ایمان و عزم و پویایی را برای […]

استاندار خوزستان در آیین نمادین استانی زنگ انقلاب بیان کرد: دانش آموزان، اساس پویایی و شادابی انقلاب اسلامی هستند/انقلاب اسلامی پیام آور روشنایی برای جهانیان است. استاندار خوزستان با تاکید بر نقش دانش آموزان گام دومی در حرکت و پویایی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیام روشنایی؛ ایمان و عزم و پویایی را برای جهانیان دارد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ علی اکبر حسینی محراب امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیین نمادین استانی زنگ انقلاب با تاکید بر نقش مردم در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تربیت دانش آموزانی با تاسی به مکتب شهید فهمیده می بایست به عنوان یک اساس و اولویت در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت قرار گیرد چه آنکه شهدای مدافع حرم هم نیز تربیت یافته همین مدارس و این نظام تعلیم و تربیت انقلاب است.

وی در ادامه با اظهار اینکه امروز دختران گام دومی با تاسی به ارزش های انقلابی نقشی محوری در اعتلای ارزش های انقلابی ایفا می کنند؛ اضافه کرد: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند و می بایست با تمام توان در کنار آنها باشیم.

استاندار خوزستان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی بر اهمیت علم و علم آموزی برای جوانان دارند و در بیانات خود سه امر تهذیب؛ تحصیل و ورزش را به نسل جوان توصیه کرده کرده اند و البته بی شک این همان الگوی است که سبب پیروزی انقلاب شد.