خانچی : بیش از ۱۱۷۰ پروژه در سطح استان در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهۀ فجر در تمام شهرها و روستاهای استان خوزستان با رویکرد تبیین خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده است/ بیش از ۱۱۷۰ پروژه در سطح استان در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ محمد خانچی، در جلسه برنامه‌ریزی […]

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهۀ فجر در تمام شهرها و روستاهای استان خوزستان با رویکرد تبیین خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده است/ بیش از ۱۱۷۰ پروژه در سطح استان در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ محمد خانچی، در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد دهۀ فجر که با حضور شاه‌ولی، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، کلاه‌کج، مدیر کل ارشاد اسلامی استان، قربانی، شورای هماهنگی، در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: دشمنان ما در تمام مدت این ۴۴ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش کرده و می‌کنند که آن را ناکارآمد نشان دهند اما با اطلاع‌رسانی مناسب افتتاح پروژه‌های دهه فجر باید کارآمدی نظام و خدمات آن را تبیین کنیم.

وی با تأکید بر گستردگی و مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر افزود: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در تمام شهرها و روستاهای استان خوزستان با رویکرد تبیین خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دهۀ فجر برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه تجلی تلاش و مجاهدت مردم و همچنین هویت تاریخی مکان‌ها جزء اهداف برنامه‌های یوم الله دهۀ فجر باید باشد اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم گوشه‌ای از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، از این فرصت در راستای تبیین بیشتر حرکات مردمی دوران انقلاب بپردازیم.
وی به پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم استان خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: تا به امروز ۱۱۷۰ پروژه‌ عمرانی آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری در دهۀ فجر می‌باشد که ان‌شاءالله در این ایام افتتاح خواهند شد.

خانچی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته است، گفت: یکی از اولویت‌های دولت و استانداری خوزستان، توجه ویژه به مناطق کم‌تر برخوردار و روستایی می‌باشد که در این ایام ۷۱۱ پروژۀ عمرانی در روستایی استان به بهره‌برداری خواهد رسید.