پیام و تقاضای یک کارآفرین از استاندار جدید خوزستان

چاره ای برای پرداخت حقوق و مطالبات بلوکه شده اینجانب توسط استانداران پیشین خوزستان بیاندیشید و امر به تمکین از قانون بکنید.یک فعال بخش خصوصی در تماس با عصرما گفت : برای تهیه غذای مهمانان استانداری خوزستان خانه ام را فروختم/چرا پول حق و حقوقمان را نمی‌دهند؟ فعال بخش خصوصی خطاب به استاندار خوزستان گفت: […]

چاره ای برای پرداخت حقوق و مطالبات بلوکه شده اینجانب توسط استانداران پیشین خوزستان بیاندیشید و امر به تمکین از قانون بکنید.یک فعال بخش خصوصی در تماس با عصرما گفت : برای تهیه غذای مهمانان استانداری خوزستان خانه ام را فروختم/چرا پول حق و حقوقمان را نمی‌دهند؟

فعال بخش خصوصی خطاب به استاندار خوزستان گفت: زندگی ام را برای عمل به تعهدم فروختم چرا حق و حقوقمان را نمی‌دهید؟ پول غذایی را که۴ سال پیش برای مقامات ویژه تهیه کرده را هنوز نگرفتم.

سیامک کرمی در ادامه اظهار کرد: جناب آقای محراب استاندار ویژه دولت آیت الله رییسی در خوزستان مگر گناه کردم ام که ۴سال برای تامین غذای مسئولان کشوری و لشکری که مهمان دولت در استانداری خوزستان بوده اند، غذای سالم و با کیفیت و با امنیت تهیه کرده ام؟ چرا پول غذا را نمی دهید؟

وی بیان کرد: اینجانب سیامک کرمی از سال ۹۶ برای تهیه و تامین غذای کارکنان استانداری و مهمانان ویژه استانداری خوزستان مانند دکتر حسن روحانی با همراهان و محافظان، جناب دکتر ابراهیم رئیسی با همراهان و محافظانش، فرماندهان نظامی (در زمان سیل۹۸)، سردار محسن رضایی و ناطق نوری و معاونان رییس جمهور و ده ها مسئول ارشد دیگر (تمامی اسناد مربوطه موجود است) خانه ام را فروختم که با این گرانی شاید دیگر هیچوقت نتوانم بدست آورم.

وی با بیان اینکه این چه حمایتی از بخش خصوصی است که اینطور باید زمین بخورد، گفت: چه گناهی کردم که برای گرفتن پول غذایی را که ۴الی ۵ سال پیش برای مسئولان و مقامات تهیه کردم باید اینچنین در رفت و آمد و عذاب باشم؟!

کرمی تصریح کرد: از رئیس جمهور، از استاندار پیشین، از نمایندگان اهواز در مجلس نامه گرفتم، به حضور امام جمعه محترم رفتم و…. صد مرتبه به استانداری رفت آمد داشتم اما نتیجه ای حاصل نشد.

جناب آقای دکتر محراب از حضرتعالی استدعا دارم به مدیران مربوطه در استانداری دستور مقتضی را معمول تا ضمن تمکین به قانون ، مطالبات و حقوق شرعی خانواده و کارگران من را پرداخت نمایند

گفتنی است کرمی از کارآفرینان و فعالین بخش خصوصی است که توانسته طی سال های اخیر تعداد ۱۰۰شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند.