فضلا و طلاب اهوازی جسارت به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند

طلاب و فضلای خوزستانی روز دوشنبه با تجمع در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را به شدت محکوم کردند. تجمع کنندگان، اقدام اهانت آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کرده و از وزارت خارجه خواستند اقدام لازم قضایی و حقوقی […]

طلاب و فضلای خوزستانی روز دوشنبه با تجمع در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را به شدت محکوم کردند. تجمع کنندگان، اقدام اهانت آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کرده و از وزارت خارجه خواستند اقدام لازم قضایی و حقوقی را علیه این اقدام سخیف که به بهانه آزادی بیان مطرح می شود انجام دهد.

فضلا و طلاب خوزستانی همچنین اقدام دولت فرانسه در حمایت از این اقدام اهانت آمیز را تقبیح و غیرقابل قبول دانستند.شرکت‌کنندگان در تجمع اعتراض آمیز با سردادن شعارهایی، اقدام این نشریه فرانسوی را که بارها با چاپ مطالب و کاریکاتورهای ضداسلامی، احساسات امت اسلامی را جریحه دار کرده بودند را محکوم و خواستار برخورد قاطع با این اقدام موهن شدند.

روحانیان ، حوزویان و علمای خوزستانی ضمن بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب بر دفاع از ولایت، ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در بیانیه‌ای اقدام موهن و توهین آمیز نشریه هتاک فرانسوی علیه مرجعیت و ولایت را تقبیح و محکوم کردند.