پایداری ارتباطات مخابراتی در هفت شهرستان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پایداری ارتباطات مخابراتی و توسعه شبکه های تلفن ثابت، همراه و دیتا در هفت شهرستان خوزستان انجام گرفت. رحیم فلاح زاده بیان کرد: با نصب و راه اندازی سیستم های تغذیه نیرو و جایگزین کردن تجهیزات جدید با ظرفیت ۶۰۰ آمپری در مراکز تلفن کم ظرفیت قلعه لور اندیمشک، جنت […]

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پایداری ارتباطات مخابراتی و توسعه شبکه های تلفن ثابت، همراه و دیتا در هفت شهرستان خوزستان انجام گرفت. رحیم فلاح زاده بیان کرد: با نصب و راه اندازی سیستم های تغذیه نیرو و جایگزین کردن تجهیزات جدید با ظرفیت ۶۰۰ آمپری در مراکز تلفن کم ظرفیت قلعه لور اندیمشک، جنت مکان گتوند، شلمچه خرمشهر، عبدالخان شوش، دارخوین شادگان، مایکروویو ماهشهر و عین ۲ اهواز پایداری ارتباطات مخابراتی و توسعه شبکه های تلفن ثابت، همراه و دیتا در این شهرستان ها فراهم شده است.

وی گفت: با نصب دستگاه های جدید راک یکسو کننده، سیستم های تغذیه نیروی مراکز تلفن کم ظرفیت مخابرات منطقه خوزستان بهسازی و نوسازی شد.مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با توجه به توسعه زیر ساخت و فراهم بودن افزایش ظرفیت ارتباطات مخابراتی در مراکز تلفن کم ظرفیت در سطح شهرها و روستاهای استان بر حسب نیاز سیستم های راک یکسو کننده تغذیه نیرو جدید با هدف توسعه و پایداری ارتباطات مخابراتی نصب و راه اندازی شده است.

فلاح زاده ادامه داد: توسعه متوازن خدمات مخابراتی و ارتباطی در مناطق کم برخوردار و جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدار، توسعه و بهینه سازی شبکه تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقای فناوری های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت فناوری و صرفه جویی در مصرف انرژی را می توان از اهداف نصب این تجهیزات بیان کرد.

راک یکسو کننده تغذیه نیرو تجهیزاتی است که ماژول های شارژ در آن نصب می شود و برق شهری ac را به برق مورد نیاز سیستم های مخابراتی DC ۴۸ آمپری تبدیل می کند.

بهره مندی روستای آبشار نهر حسین شادگان از دیتای تلفن ثابت

مدیر مخابرات منطفه خوزستان گفت: ساکنان روستای آبشار نهر حسین از توابع شهرستان شادگان با نصب تجهیزات فنی در مرکز تلفن مخابراتی روستایی از دیتای ADSL خانگی بهره مند شدند.

فلاح زاده ادامه داد: در راستای توسعه شبکه ارتباطی در روستاها و مناطق کم برخوردار، دیتای ADSL خانگی مرکز کم ظرفیت روستایی آبشار نهر حسین از توابع شادگان، با ظرفیت ۳۲ پورت نصب وراه اندازی شد.

وی گفت: با نصب تجهیزات و فراهم شدن امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنان این روستا می توانند با شماره گیری تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت ADSL خانگی با بسته های متنوع و مقرون به صرفه برخوردار شوند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: با توسعه یافتن زیر ساخت های شبکه، مخابرات منطقه خوزستان این آمادگی را دارد در صورت استقبال مشترکان، نسبت به توسعه بیشتر شبکه دیتا و افزایش ظرفیت در این مرکز اقدام کند .

روستای آبشار نهر حسین از توابع شهرستان شادگان، دارای یک مرکز مخابراتی کم ظرفیت ۵۱۲ شماره ای است.نصب و راه اندازی دستگاه دیزل ژنراتور برق در سایت منطقه سخت عبور دلا اندیکا

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: به منظور پایداری ارتباطات در روستاهای سخت عبور، یک دستگاه دیزل ژنراتور برق در سایت تلفن همراه دلا نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: به منظور پایداری ارتباطات و بهره مندی مشترکان در نقاط روستایی محروم و دور دست از خدمات مطلوب، یک دستگاه دیزل ژنراتور برق در سایت منطقه روستایی و سخت عبور دلا اندیکا نصب و راه اندازی شد.

با نصب این دیزل ژنراتور تامین منبع تغذیه و در نتیجه سیستم مخابراتی پایدار سبب بهینه سازی و کاهش قابل توجه قطعی برق متناوب و کاهش احتمال قطعی ترافیک ارتباطات مخابراتی و در نتیجه پایداری ارتباطات در این مناطق می شود