امام جمعه اهواز : ایجاد نارضایتی هدف دشمن از فشار اقتصادی بر مردم است

ایجاد نارضایتی هدف دشمن از فشار اقتصادی بر مردم است. امام جمعه اهواز گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی، از کار انداختن تولید در کشور و ایجاد نارضایتی در مردم از نظام اسلامی است..حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، امروز، ۹ دی در خطبه‌های جمعه این هفته اهواز ضمن توصیه به رعایت تقوی […]

ایجاد نارضایتی هدف دشمن از فشار اقتصادی بر مردم است. امام جمعه اهواز گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی، از کار انداختن تولید در کشور و ایجاد نارضایتی در مردم از نظام اسلامی است..حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، امروز، ۹ دی در خطبه‌های جمعه این هفته اهواز ضمن توصیه به رعایت تقوی گفت: یکی از رفتارهای مهم برای تحکیم بنیان خانواده، ابراز محبت است. معاشرت نیکو، احترام و لطف متقابل از توصیه‌های پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نسبت به خانواده است. سردی کانون خانواده به دلیل فاصله گرفتن از این توصیه‌هاست. 

وی فرارسیدن سالروز رحلت آیت‌الله مصباح یزدی و سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: ۹ دی سال ۸۸ روز تجلی وحدت امت اسلامی حول محور ولایت، بصیرت و دشمن‌شناسی بهنگام بود. ملت ایران در این روز با تکیه به الطاف الهی، فتنه گران داخلی و توطئه گران خارجی را با شکست مواجه کردند. حضور به موقع مردم آنها را ناکام گذاشت. حضور مردم در این روز فراگیر و خودجوش بود. امشب نیز مراسم بزرگداشت ۹ دی در همین مکان برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به سالگرد سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی انسان تراز زمان غیبت است؛ یعنی انسان ولایی و مؤمن. به فرموده رهبر انقلاب، ولایت‌مداری سه رکن دارد که این سه رکن در زندگی سردار، در اوج است و آنها شامل ارتباط با خدا و اهل بیت(ع)، ارتباط با مردم و جهاد تمام قد در برابر دشمن هستند. اینها حاج قاسم را در قواره انسان در تراز زمان غیبت قرار داده است. برای تربیت انسان‌هایی نظیر حاج قاسم سلیمانی، همین سه اتفاق باید بیافتد. 

موسوی‌فرد در ادامه درباره شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: ایشان به فرموده رهبر انقلاب، خلأ بزرگانی مانند علامه طباطبایی و شهید مطهری را در زمان ما پر کرده است. تدریس علوم مختلف، تاسیس بنیاد باقرالعلوم، مؤسسه امام(ره)، فعالیت‌های سیاسی قبل و بعد از انقلاب، گسترش اندیشه امام، مبارزه با جریان‌های انحرافی و بصیرت افزایی از هنرهای این مرد بزرگ است. 

امام جمعه اهواز افزود: مهم‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی، از کار انداختن تولید در کشور است با هدف نارضایتی مردم از انقلاب اسلامی است.  

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: حضور استاندار جدید را گرامی می‌داریم. ان‌شاءالله که تیمی قوی در کنار خود قرار بدهد. مشکلات استان را کاملا احصا کند. فرد به تنهایی نمی‌تواند کند. مردم در کنار مسئول، مسئول در کنار مردم باید قرار بگیرند. خوزستان همان‌طور که از ذخایر مادی برخوردار است، از نخبه‌های در تراز انقلاب اسلامی در استان کم ندارد. تقاضای بنده این است که بتوانند یک تیم قوی در کنار خود قرار بدهند و با یک مدیریت جهادی، با برنامه و به موقع ورود کنند. 

موسوی‌فرد با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند جامعه را در فشار اقتصادی قرار بدهد، گفت: باید اقتصادمان را طوری قوی کنیم که با وجود تحریم بتوانیم کشور را به خوبی اداره کنیم. در کنار تحولات اساسی، حفظ امید و امیدبخشی به مردم مهم است. از دولت خواهش می‌کنم مشکلاتی که فرا روی مردم قرار گرفته، آشفتگی بازار ارز و سکه، طلا، مسکن، خودرو با جزئیات برای مردم بگویید. کلی گویی نکنید. به فرموده رهبر انقلاب، در حل مشکلات گفت‌وگوی صادقانه با مردم خیلی مهم است. مردم را از خود بدانیم. از استاندار تقاضا می‌کنم به این نکات توجه کند. علت آشفتگی‌ها به مردم گفته شود. تمام توجه دشمن الان به حوزه اقتصاد معطوف شده است. حل مشکلات کشور نیز در داخل است.