آیت الله حیدری : یادآوری ایام الله زیربنای پیشرفت جامعه است

آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری جمعه ۹ دی ۱۴۰۱،  در مصلای نماز جمعه شهرستان مسجد سلیمان با گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت که از نهم الی نوزدهم دیماه است، بیان داشت: این دهه با یوم‌الله ۹ دی که یادآور حماسه ملت ایران برای خنثی سازی فتنه ۸۸ است […]

آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری جمعه ۹ دی ۱۴۰۱،  در مصلای نماز جمعه شهرستان مسجد سلیمان با گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت که از نهم الی نوزدهم دیماه است، بیان داشت: این دهه با یوم‌الله ۹ دی که یادآور حماسه ملت ایران برای خنثی سازی فتنه ۸۸ است شروع میشود و در ادامه به ۱۳ دی که سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است، میرسد و با ۱۹ دی ماه، سالروز آغاز انقلاب اسلامی در سال ۵۶ خاتمه مییابد.

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم، به اهمیت یاد آوری ایام الله تاکید کرد و گفت: در ایام الله دست قدرتمند الهی از آستین ملت خداجوی بیرون می‌آید و حماسه‌ای در راستای پیروزی حق و شکست باطل صورت میگیرد بنابراین یاد‌آوری ایام الله زیربنای پیشرفت جامعه، صبر، استقامت، بصیرت، اتحاد و یکپارچگی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت تبیین و یادآوری اتفاقات فتنه ۸۸ برای جوانان گفت: سه سند مهم در زمان خنثی سازی فتنه ۸۸ کشف شد. اول، جزوه الگوی زیست مسلمانی است که حاصل جلسات میرحسین موسوی، محمدرضا بهشتی و چند شخص دیگر است که طی ده سال جمع‌آوری شده بود و خلاصه آن، ایجاد اسلامی مطابق با اسلام رجوی منافق و دور از اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی در ادامه گفت: سند دوم، کشف یک قانون اساسی پیشنهادی در منزل دکتر ارجمند، مشاور حقوقی میرحسین موسوی بود. در آن قانون، حاکمیت قانون اسلام، اصل مذهب شیعه جعفری، ولایت فقیه، شورای نگهبان و حتی پرچم جمهوری اسلامی مزین به الله اکبر را نیز حذف کرده بودند.

آیت‌الله حیدری در رابطه با سند سوم گفت: حزب مشارکت در آستانه انتخابات، جلسه‌ای جهت تدوین برنامه‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی تشکیل دادند و برنامه آن به این صورت بود که در ابتدا ریاست جمهوری را بگیرند، دوم مقام معظم رهبری را به یک مقام تشریفاتی تبدیل کنند، سوم قانون اساسی را تغییر دهند و در پایان جمهوری اسلامی را حذف کنند.

وی در ادامه افزود: در آن روزهای فتنه ۸۸ بود که مردم ایران دریافتند، مماشات با فتنه‌گران، به معنی ماندن در جبهه یزید است لذا حماسه ۹ دی را آفریدند و در نهایت در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۸۸ تیر خلاص را بر پیکر فتنه آن سال زدند.

عضو مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلمانی بیان داشت: شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران و نماد فرهنگ و مقاومت در کل دنیا است. او و همرزمانش فتنه اسلام تکفیری اسرائیلی را در خارج از ایران خنثی کردند و جلوی نفوذ امریکا و اسرائیل در منطقه را گرفتند.

وی در پایان در رابطه با فتنه اخیر افزود: اغتشاشات اخیر، برای انتقام جویی شکست فتنه‌های ۸۸ و داعش طراحی شد اما باز با حماسه ۱۳ آبان ملت ایران، حکمت و کیاست مقام معظم رهبری(مد) و صبر و شکیبایی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی، خنثی شد.